Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under augusti 2011

Av Izabella - 15 augusti 2011 22:38

Ja nu kommer de ett lite inlägg som handlar om allt 


Först tänkte jag bara tala om för er som är intresserande att jag var varit och shoppat idag. I borlänge på kupan. Jag handlade:

En lång tröja  

3 par nagellack (silver, ljustblått och svart)  

Nagelremover (vetefan hur de stavas men hoppas ni fattar ändå)  

Bomullstussar  

och smink borttagningsmedel  


Ja de var de då går vi vidare in inlägget till nästa punkt

JAg har även gosat och lek med Molly syrran underbart söta hamster  


Sen har jag även tittat på Bröllp och jäkelsakp  Dag-Otto är så rolig så man nästan ligger dubbeltvik i soffan av skratt 


Och nu väntar Big Brother innnan sängen väntar och imön på sommarlovet sissta dag ska jag, morsan och syrran ner på stan och luncha med Dennice (morsan kompis)


SÅ har de bra och hjoppas de gick bra med ett långt inlägg en flera korta   

Av Izabella - 14 augusti 2011 22:47

Ja nu jäklar är de snart dax för skolan men än är de iaf några dagar kvar  


Och vad har hänt med bloggen inte bloggat ett skit sen jag kom ner till morsan för 2 dagar sedan SKÄRNING. Jo i fredags bloggade jag och igår bloggade jag även fast de handlade om fotboll och att Rosenborg skulle spela. Men men ett blogginlägg iaf. 

Så därför tänkte jag att jag skulle skriva om vad jag gjorde igår och idag.

Igår:

Var jag och käkade grillat hos Micke, Idag och Saga och käkade grillat på kvällen.

Typ de va de som hände igår

Idag:

Har de inte hänt någonting heller har mest varit en dag med familjen 

Skön helg med familjen och släckten


Nu SNABBA CASH med JOEL KINNAMAN  

Rbk

Av Izabella - 13 augusti 2011 11:00

Idag spelar Rosenborg mot Aalesund

Av Izabella - 13 augusti 2011 00:40

Nu är jag klar med uppakningen av alla min saker jag hade med till morsan så nu blir de att läsa lite sen så får de va slut på denna dag

 
Av Izabella - 12 augusti 2011 21:07

Ja idag blev de sista dagen hos farsan innan skolan börjar på onsdag 

VILL INTE VILL INTE BÖRJA SKOLAN VILL HA SOMMERLOV RESTEN AV MITT LIV

oj där sket den planen

Man måste ju jobba ja ja får väl ta och tänka ut något annat jag vill 

Av Izabella - 12 augusti 2011 10:13

Känner för att skriva men jag vet inta vad jag ska skriva 

Har ju inte hänt någonting efter Johan Falk igår så vad ska jag skriva egentligen?

Ja jag vet inte men jag vet inte hellar vad jag ska göra av denna skrivllust jag har kanske skriva en bok nej tror inte de.


ÅÅÅ vad jag blir sur på mig själv nu


Nu kom jag på en lite sak jag kan skriva om fast den är ju inte stor eller betydelseful. Jag fick en kommentar imorse. De var en kommerntar på ett inlägg som jag gjort för ca 7 veckor sedan (nästan 2 månader sedan) och de var jätte roligt som sruta inte i att kommentera ett inlägg som komm upp på bloggen för mera en 1-2 dagar sedan de är jätte jätte roligt för mig att få kommentarer så jag skiter nästa i vilket inlägg de är bara jag får en kommentar är jag glad


Nej nu ska jag väl ta och göra något annat än att terririsera er med fummel skrivade 

Av Izabella - 11 augusti 2011 21:03

Nu har man sett släckten i ullared så nu väntar svenska kriminaldram genom Johan Falk Livvakterna

 

 

Av Izabella - 11 augusti 2011 20:19

Just nu är de släckt på tv

Mormors syster på Ullared

Så nu får man kolla på de även fast de är repis men kul är de iaf

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards