Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under april 2013

Av Izabella - 30 april 2013 12:17

Hejsan svejsan där ute

Idag är det som säker alla vet Valborg och det betyder MAJBRASA och RAKETER älskar det
Men innan det kan bli kväll måste jag sluta skolan vilket jag gör 15.35 det är om lite mera än 3 timmar
Just nu har jag låååååååååångt hål slutade senaste lektionen 11.30 och nästa lektion börjar 14.10 vilket betyder att jag i typ 2 timmar till har hååååååååål blääääääääääääääääääääää för det men iofs kan det vara bra också eftersom jag har lite uppgifter jag måste göra så jag tänkte att då passar väl detta hål jätte bra till att göra klart lite uppgifter


Innan jag sluta för nu tänkte jag bara berätta om en sak som gjorde att jag fick mig ett gott skratt igår jag fick en sån dum och idiotisk komentar att jag mest såg dem som rolig och som ett skämt.
Så till dig som kommentarade igår tänk efter 100 gånger innan du skriver elaka saker till folk på internät det finns personer som inte tar det med humor som jag gjorde igår vissa kan ta väldigt väldigt illa upp och det vill vi ju inte.

Har du problem att hålla dig borta från att komentara elaka saker skulle jag rekomendera att du köper dig ett data-/TVspel och spelar i stället för att kolla runt på massa bloggar


HAR DET BAR DÄR UTE OCH VA SNÄLLA MOT VARANDRA

Av Izabella - 29 april 2013 12:25

Tjatja bloggen kul att se dig igen
Sorry för att jag inte bloggat på feetttt länge men typ hela förra veckan hade jag typ magsjuka eller något i den stilen men nu ska jag vara fit for fight again
Jag tänkte att eftersom det var så länge sedan jag bloggade sist och jag inte känner att jag har så mycket att blogga om just nu så tänkte jag köra ett kort inlägg om hårvård

Har du slitet eller torrt hår och känner att nu till sommer skulle det vara kul att få mjuk och lent hår igen så skulle jag vilja tipsa om en sak:


                       


Dessa tre produkter (jag själv använder BARA inpackningen) men tjejen på KICKS sa att för ännu bättre resultat bör man använda schampoo och balsamet också
Gör så här:

  • Tvätta håret två gånger med schampoo
  • Ha sedan i en liten lite klick med inpackningen och låt verka1-3 minuter 
  • Ha i balsamet

KLART

Kom bara ihåg att det måste vara i den ordningen jag skrev eftersom Schampoot öppnar hårståna Inpackningen mjukar upp hår ståna och balsamet sluter hårståna kom även i håg att man måste ha balsam efter inpackningen annars blir håret skit fort igen och du måste kanske tvätta håret dagen efter igen
Vill du inte använda inpackning utan bara schampoo och balsam gäller sama saker

HOPPAS VI HÖRS SNART IGEN OCH ATT DETTA HÅR INLÄGG VAR TILL NÅGON HJÄLP FÖR NÅGON DÄR UTE

PUSS OCH KRAM OCH VAR RÄDDA OM VARANDRA DÄR UTE

Av Izabella - 19 april 2013 15:01

Tröja - Cubus
Byxa - Okänt (var länge sedan dem inhandlades och minnet sviker men tror att de kan vara hm/lindex)
Skor - Skohuset

SORRY FÖR DÅLIGA BILDER MEN JAG FÖRSÖKTE DÅ GOTT JAG KUNDE ATT FÅ SYGGARE OCH BÄTTRE BILDER

Av Izabella - 16 april 2013 17:24

Tröja- Cubus
Byxa- Franzéns

Av Izabella - 15 april 2013 23:09

Idag efter skolan gick jag ner på stan för att jag skulle kolla på ett par svarta byxor och jag hade hittat ett par på hm's hemsida och det var ankelbyxor till och med (har blivit lite sugen på att ha ett par ankelbyxor i min gaderob oxå) och dem kostade inte så mycket. Men när jag kom ner på hm hittade jag inte byxorna   utan jag hittade bara andra ankelbyxor men dem kostade 100 kr mera och dem var inte riktigt snygga. Jag gick även in på Lindex, Vero Moda och Åhlens och kollade om dem hade några snygga svarta byxor vilket dem hade men INTE i min storlek   Jag blir så j*vla ledsen när det nästa aldig finns dem byxorna jag verkligen ville ha i min storlek men men det är väl något jag får ta och leva med. 

Så istället för att par svara jeans kom jag hem med en massa andra saker istället;


En inpackning från Kicks


 

Torr shampoo från Kicks


 

Nagel stärkande lack från Kicks




 

Magnet nagellack från HM


 

Läppglans från Lindex


  

Graffiti nagellack från Lindex

 

  

Graffiti nagellack från Åhlens

 

 

Sen efter att jag varit och handlat allt detta onödigt åkte jag och pappa till Franzens där jag hittade både ett par svara snygga byxor och ett par mörka jeans men efter som pappa bara ville köpa ett par jeans till mig (eller egentligen ville hand väl att jag skulle få båda paren men det är ju inte så att penger direkt växer på träd) så valde jag dem mörka jenasen (dumt tycker kanske ni men dem var 50 gånger snyggare) 

 


Imon till skolan tänkte jag att jag skulle ha på mig dessa jeans min nya tiger tröja och min låga skor jag köpte i lördag men jag vet inte riktigt vi får väl se imon va det bli


OCH JA JAG LOVAR ATT JAG SKA BLI BÄTTRE PÅ DETTA MED DAGENS OUTFIT man jag glömmer hela tiden bort att jag ska knäppa kort och kommer inte på det förens på kvällen när jag tagit av mig kläderna och ska lägga mig och då är det ju ingen idé att ta fram kamerna och knäppa kort när outfiten redan är av


NEJ NU MÅSTE JAG SOVA HÖRS KANSKE IMON

Av Izabella - 13 april 2013 23:40

Idag åkte vi till Valbo för att vi skulle köpa ett paket till min lilla (egentligen ska jag väl skriva stora efter som hon nu mera är 6 år) som fyllde i torsdags men det blev en hel del mer saker både till mig och syrran (kolla in vad hon köpte) här har ni min saker som fick föjla med hem  

 

 

 

Tröja från Cubus kostar 299 kr

 

 

Tunn pensel att måla nagellack med och remover (mer till för att göra ren penseln) Kicks kostar 89 kr respekive 49 kr

 

 

Högklackade med nitar på klacken Skohuset kostar 499 kr (bättre bild kommer kanske imon eller när jag har skona på mig nästa gång)

 

 

Låga "converse" Skohuset kostar 179 kr

 

 

Högklackade skor (vet inte riktigt hur jag ska beskrva dem) dinsko kostar 350 kr

 

Ja men det var vad jag fick med mig hem

Någon gång nästa vecka ska jag ner på stan här i Avesta och kolla på en väska inne på Lindex och sen tror jag att jag ska försöka hitta några fina svart jeans eller något liknade

Av Izabella - 12 april 2013 18:58

Idag när jag åkte hem från skolan tror jag en grupp killar eller iaf nån/några ur gruppen tyckte jag var snygg eller något i den stilen, för först kollade en kille som fan på mig när han gick gick förbi mig och skulle sätta sig vid sina kompisar sen efter ett tag smög han fram och försöker få kontakt med mig och sen när jag kollade på honom så höjde han handen till en hejning och då svarade hej och sen när han satte sig vid kompisarna skrattade dem ganska odiskret. Och sen när jag skulle gå av sa han eller dem hejdå men jag svarar inte tillbaka denna gång
Ska bli kul att se hur det blir nästa gång vi ses :)

Av Izabella - 9 april 2013 11:08

Eller ja de känns som det iaf  

Fast egentligen i dagen samhälle ska man väl finnas lite överallt nästa på alla sociala medier där ute. Jag tänkte berätta för er vart nu kan finna mig när jag inet är här inne och skriver av mig (och här är jag ju aldrig  )


JAG FINNS PÅ:

 Instagram IWengelin

  Twitter IWengelin

    Vine IWengelin

    Ask.fm ask.fm/wengan

   Kik Wengan

   Snapchat


FÖLJ/ADDA mig gärna om ni vill


Finns ju även på fb t.ex men den är privat inte alla som får vara vän med mig där inte

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards