Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Izabella - 8 april 2013 19:55

Känns som om jag behöver rensa lite bland min appar vissa har jag bara laddar ner och aldrig använt någon tror jag inte enns att jag har öppnat utan jag har bara laddat ner den

Andledningen till mitt lilla beslut är för att ibland när jag ska uppdatera mina appar står det att jag inte har tillräckligt med minne kvar så då måste jag PANIK rensa lite än så länge har jag bara tagit bort bilder jag inte enns vet varför jag har i mobilen. Måste någ snart även föra över lite bilder till datan och så jag kan ta bort dem andra också inte var jag inte vill ha kvar dem i mobilen utan för att jag vill ha så lite som det bara går i mobilen har börja tro att min mobil har blivit seg pga att jag har så mycket "skit" i mobilen

Så här ser det ut i min mobil just nu när det gäller alla appar:

Av Izabella - 8 april 2013 19:29

Nu är jag inne i en period där jag vill ha allt och ingenting   


Det jag vill ha:

- Körkort

- Egen lägenhet

- Crosstrainer

- Bil

- Massa pengar

- En pojkvän

- En liten bebis

- Ett jobb (har blivit fett trött på att gå i skolan visst är det kul att få göra massa saker och vara ute på praktik men nu vill jag ha ETT RIKTIGT JOBB)

- Svar om jag få sommarjobb i sommar

- Tatuering

- Piercing


Jag med de är väl det jag vill ha just nu vilken tur i otur att jag inte har det  


Nej nu måste jag överlämna datan till syrran
Hörs

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards