Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under december 2013

Av Izabella - 29 december 2013 20:36

På tisdag är det årets sista dag och på onsdag börjar vi på 2014 ett år som jag hoppas kommer bli super bra. Jag kommer bland annat ta studenten och ska efter det börja jobba något jag har velat gör lääänge nu och efter 13 juni så kommer jag behöva göra det eftersom jag då äntligen tar studenten..

Jag tänkte att jag nu skulle vissa bilder från bloggen jag lagt upp under året + andra bilder och på så sätt förklara och se en lite snabb återblick på detta år som nu (på tidsga) har gått till historien.


 

  
Denna bild la jag upp i början av året med anledning att jag super gärna skulle vilja tatuera in dessa 3 ord på min andledning och så jag trodde att jag skulle få göra efter 30/8 då jag fyllde 18 år men jag har fortfarande inte denna tatuering på handleden. Har ingen tautering alls förövrit (vilket jag tycker är lite tråkigt eftersom jag sjukt gärna hade velat ha en) men får göra det under 2014 istället om jag kommer få råd med det.

 

   

I juni fick jag mitt sista sommarlov (lite tråkigt) men det var skönt att få 10 veckors semester..

 

 

     

Den 22/6-2013 kommer jag alltid minnas med sorg eftersom än av min släcktingar tycker lämnade oss. Denna släcktingen var en av dem vilktigaste släcktingarna i mitt liv p.g.a olika anledninga och därför vart det en så stor sorg när hon tyvärr var tvungen att lämna oss ("bara") 92 år gammal. Jag kommer alltid saknad dig med en STOR sorg i hjärtat och har fram till idag saknat dig 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan i över 6 månader.

 

 

En av min viljor skulle iaf den 25/10 bli genomförd. Jag skaffa en piercing tungan. Det var som ni säker förstå ganska smärtsamma första dagar efter men jag stod ut och här i dag 2 månader senare är jafg super glad över att jag skaffade den. 
Många säger att det är onördiga pengar och att jag var lite dum som skaffade en piercing. Men jag tänker så en piercing kan jag ta ur och hålet är ihop läkt på en dag. Och jag har precis fått börja göra vad jag vill så låt mig vara och låt mig lära mig genom mina misstag om det nu var ett såndant.

 

Jag hoppas nu att 2014 blir ett år där jag först och främst får behålla alla min släcktingar i livet men också att det blir ett bra år med nya bekanskaper och många lyckliga stunder

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards