Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under december 2012

Av Izabella - 25 december 2012 11:24

Surfplattan från mamma och Jan
Mobilskalet från mamma och Jan
Elektriskaljuset från morfar och Lena
Filten från mig :D
Tubsjalen från moster, Micke och kusinerna
Elektriska ljusen från mina kusiner
Smyckesträdet från Jan
Pengarna från morfar och Lena

Jul
Av Izabella - 24 december 2012 10:06

Tomteluva- egengjort
Klänning - Kappahl
Halsband - Lindex
Strumpbyxa- lindex
Nitarmbandet - Lindex
Peacearbandet - Gåva från Frida tidning

GOD JUL ALLA MIN BLOGGLÄSARE
Vad jag fick i alla paket får ni förhoppningsvis se ikväll

Av Izabella - 22 december 2012 21:35

Om två dagar är de äntligen jul. Som jag längtar..

Om två dagar exakt vill jag att jag ska ha öpnna massa paket och att några av dem innehåller detta:

   

     

Gud vad jag skulle bli glad då.


Om jag får en ipad kan jga lova att de kommer bli mera uppdateringar på min sportblogg (eller rättare sagt jag ska försöka blogga mera men jag hoppas att jag ska göra de oxå)

Om jag får löshåret + hår smycket kan jag lova att jag kommer andvända de flera gånger i månaden varvat med de jag redan har.

Får jag skildavärldar boxar kommer jag ha en fortsatt trevligt jullov med mycket tv tittande


Jag hoppas självklart på att jag får mycke mera än dessa 4 saker men mest på dessa. Men kommer inte bli ledsen om jag inte får något av detta bara de är bra andra saker jag får :)


Nej men nu ska jag kolla lite film sen ska jag sova imon väntar TRAV i stockholm :D Hoppas de går bra oxå imon


Av Izabella - 21 december 2012 19:24

Egentligen vart den klar igår men orkade inte blogga då så jag gör de idag..
Idag har syrran även hängt upp polkagrisar och granen blev snyggare av de :)..
Har även idag pyntat lite men de är långt ifrån klart så bilder på pyntningen får ni imon eller söndag hoppas jag..

Av Izabella - 21 december 2012 19:24

Egentligen vart den klar igår men orkade inte blogga då så jag gör de idag..
Idag har syrran även hängt upp polkagrisar och granen blev snyggare av de :)..
Har även idag pyntat lite men de är långt ifrån klart så bilder på pyntningen får ni imon eller söndag hoppas jag..

Av Izabella - 12 december 2012 08:46

Ja men så nu var detta lika nummer på år månad dag över för dessa 12 gånger
2101 blir de nästa gång

Aja i övrigt har jag inget specielt att blogga om så jag hade inte tänkt göra de utan bara säga att om 12 dagar då är de JULAFTON :D
Längtar ihjäl mig inte bara efter julklapparna utan också för att få fira jul med min älskade kusiner + att denna jul kommer kännas som jul förra året Känndes de inte riktigt som jul. Men i år kör vi igen JULAFTON NU TACK

Av Izabella - 10 december 2012 23:35

   


Hur snyggt är inte detta hår smycke?!

Jag hat önskat mig de i julklapp och önskar jätte mycket att jag får de. Ska ha den på nyår isf har jag bestämmt mig..

Finns även en lite fundering på att kanske kanske kanske ha de även julafonen om jag har en snäll mamma som låer mig öppna paketet på morgonen (om jag nu får håret och detta smycke i present vill säga) kan ju oxå vara så att de är hos pappa på juldagen jag får de men så är de.. 

Men de var ju de här med jag och "planeringen" av vad jag ska göra med min saker som jag hoppas och någonstans där inne tror att jag kommer få oxå..

 

Tycker du som jag att detta smycke var fint varför inte köpa de?! Finns att beställa på rapunzelofsweden

Av Izabella - 10 december 2012 14:21

Jag både hatar och älskar detta;
När de "bara" är typ 2 veckor kvar till jul och de ända man gör är att gå och vänta på att de äntligen ska bli jul så man får öppna alla paket. Och de jag hatar med de är att jag alltid "planerar" vad jag ska göra med de jag får (eller rättare sagt de jag hoppas att jag får och nästa iskallt räknar med att jag kommer få) och de har hänt typ 2 gånger att jag inte fått de jag hoppas på och då blir jätte sur på mig själv..

Så om mamma eller pappa nu får för sig att läsa min blogg innan jul eller iaf innan ni handlar julklappar till mig;
De jag mest vill ha är IPAD OCH HÅR

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards