Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under november 2012

Av Izabella - 26 november 2012 22:10

Nu får ni vara med och tycka till!
Jag är sugen på att varje dag under december varje dag fram tills jul lägga upp en novell del...
Nu får ni vara med och välja om jag ska eller inte så vad tycker ni? Novell eller inte?
Ni får även tycka till om vad jag ska skriva om. Någon som har någon ide om vad jag ska skriva om??


Av Izabella - 18 november 2012 12:59

Idag ska jag på dop för Minna och då ser jag ut så här :D

Ha en trevlig söndag

Av Izabella - 11 november 2012 10:28

Idag är ju som säkert alla redan vet Farsdag.
Men för mig är de något annat idag också de är min pappas födelsedag med vilket jag gillar stort för då bli de bara en present man måste köp vilket egentligen ska vara någon större och dyrare då men nej inte för mig jag köper inte för så mycket pengar för jag vet att min pappa älskar mig ändå och att han vet att jag älskar honom utan att jag måste köpa dyra saker på farsdag/födelsedagen.

Nej nu ska jag vakna till liv ordentligt sen ska jag packa ner alla min kläder och saker för
söndagar= byte mamma/pappa vecka

Av Izabella - 8 november 2012 13:57

Bli att vara snål och spara massa pengar från och med ni för de är mycket som jag vill ha och ska göra och de kostar ju en del pengar men de gör iofs allt nu för tiden

Detta ska Izabellas spara till:
- körkort
- tatuering
- alla student saker som måstes ha ( inkl studetresan)
- extensions ("riktiga" och inte clip-on)


Vad är de mera......
Kommer inte på något nu men ja de finns säker en massa saker till man måste spara till

Av Izabella - 6 november 2012 15:23

Hade tänkt börja kolla på webb serien redan när första avsnittet sändes 16 oktober men av någon konstig andledning har jag glömt bort serien. Blir konstigt när den bara visas på svtplay eftersom jag sällan är inne på den sidan och kollar men nu så kommer jag ihåg serien och igår kväll innnan jag somnade kollade jag igenom alla 4 hittils sända avsnitt och idag ska jag kolla på de 5:e KOMMER ÄLSKA TISDAGAR FRAMÖVER ELLER IAF KL 17.00 VARJE TISDAG DÅ ETT NYTT AVSNITT KOMMER UPP


PORTKOD 1321 MIN NYA FAVO SERIE 


               


Har du inget att kolla på på tisdaga varför inte bara gå in på Svtplay 17.00 och kolla på ett nytt avsnitt av Portkod 1321 de är SJUKT bra


Portkod1321 på Svtplay hittar ni här

Portkod1321 på facebook hittar ni här (om ni vill kolla in lite olika saker)

Portkod1321 på Svt.se hittar ni här (vet inte om ni vill gå in och kolla där man iaf)

Av Izabella - 6 november 2012 15:06

Just nu hatar jag mig lite...
VARFÖR VARFÖR måste jag bli kär i killar jag vet att jag aldrig kommer enns ha en miljondels chans att få?!...

De är såååååååååååååå jobbigt

Men de är väl som vanligt bara gilla läget jag kommer för alltid vara forever alone av massa olika andledningar tror jag att Filip var den sista pojkvänen jag hade innan ja jag dör typ....

Jajajaj jag vet att jag är lite jävla desperat just nu men de är fan inte kul att vara Izabella Wengelin just nu....


Men för de ska de ju inte vara tråkigt att följa min blogg som jag iofs är super glad att några läser om de nu finns några som läser denna blogg nu för tiden 

Bloggerskan är ju lite tråkig och bloggar aldrig så därför ger jag er att super bra tips

följ mig på bloglovin här så kan ni lätt se när jag väl bloggar 


Nej men nu ska jag sitta här och gråta för att blir kär i fel killar hela tiden och för att jag kommer vara forever alone tills jag dör typ


 

Av Izabella - 2 november 2012 11:19

På frågan om jag är gravid är svaret NEJ

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards