Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under maj 2012

Av Izabella - 24 maj 2012 22:06

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ vad jag har ont i mina fötter.

Har blåsor på båda lilltåna eller nej dem på högra lilltån har sprukigt. Men nu på kvällskvisten har jag fått ont under vänster stortå så nu kan jag knappt gå på foten. Kan ju säga att de inte var den klokaste iden jag har haft på länge att gå i ett par skor som var något för små men men man lär sig av sina misstag hoppas jag iaf


Nej nu ska jag fortsätta kolla på tven och plugga lite mera så vi hörs väl om ett tag igen hoppas jag


 

Av Izabella - 24 maj 2012 19:32

FATTA OM 2 VECKOR HAR JAG FÅTT SOMMARLOV OCH DÅ KAN JAG LOVA ATT DÅ SKA JAG BARA SITTA OCH SOLA VARJE DAG TROR OCH HOPPAS JAG.


Men först innna  man kan ta lite sommarlov har man massa uppgifter som ska lämnas in och framför allt göras och senast idag fick jag 3 uppgifter till som jag tydligen måste gör för att jag inte har gjort dem.

De jag har kvar att lämna in är;

  1. Hälsopedagogik: Projekt
  2. Hälsopedagogik: Folkhälsopolitiska mål
  3. Histora: Första Världskriget
  4. Historia: Staling
  5. Historia: Nazisttyskland
  6. Histora: Uppsatas
  7. Idrott: Något som jag inte kommer på vad de heter just nu men men
  8. Samhäll: DIn privataekonomi

Oj de var mycket märkte jag men men de är bara lämna in uppgift efter uppgift. OCh i helgen ska jag göra klart hela listan så jag kan njuta av den 1½ veckan som är kvar innan SOMMARLOVET börjar


Nu måste jag sluta blogga och istället ta och skriav klart uppgift 1 som ska vara klart tills imon


HEJ OCH HÅ

 

Av Izabella - 18 maj 2012 20:35

Hej mina ca 10 bloggläsare per dag skulle jätte gärna vilja ha lite tips och hjälp av er.
Följer ni eller vet ni någon bra träningsblogg man kan följa eller har ni någon egen träningsblogg?
Skulle jätte gärna vilja börja tränna på riktigt och inte bara köra något halv träning som jag bara gör en gång och sen inte orkar inge mera.
Skulle även om de finns någon frivillig vilja ha en liten PT som kan skriva till mig vad ska ska göra för träning.

Hoppas de finns någon där ute som kan hjälpa mig lite




   



Av Izabella - 17 maj 2012 20:15

Idag har jag på Kristi himmelfärds dagen åkt och hälsat på en 6 dar gammal Minna.

ÄNTLIGEN SÄGER JAG BARA. HAR SEDAN 11 MAJ LÄNGTAT TILLS JAG SKULLE PÅ HÄLSA PÅ HENNE OCH FRAM FÖR ALLT ATT FÅ HÅLLA I HENNE.

HOPPAS VI SES PÅ SÖNDAG IGEN

            

       

Av Izabella - 14 maj 2012 09:06

Ja jag vet att de är lite dålig uppdatering just nu, men seriöst har jag ingen blogglust just nu men för er med twitter och instagram följ gärna mig där namn: IWengelin. Där ska jag börja försöka uppdatera varje dag. Och för er som inte har och inte vill skaffa de så måste jag tyvärr göra er ledsna och säga att ni nog får vänta ett litet tag innan jag kommer tillbaka hit igen och uppdaterar er om mitt liv och min vardag men för er som vill göra bloglovinbyten så går de fortfarande super bra för jag loggar in ibland och kollar om jag fått några kommentarer och för er som vill göra. Bloglovinbyte så börjar jag mer än gärna följa era bloggar. Så bara för att jag uppdaterar sällan så betyder de inte att jag inte vill följa och läsa era bloggar. + att om ni följer min blogg på bloglovin så får ni ju reda på när jag skriver och på så sett missar ni heller inget inlägg fast de är ju som sakt väldigt långt mellan dem. HOPPAS NI HAR DE BRA OCH ATT NI LÄGTAR TILL SOMMAREN LIKA MYCKET JAG.

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards