Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under januari 2011

Av Izabella - 16 januari 2011 02:15

SVERIGE VAN mot Slovakien JIPPPPPPI


22-38 van Sverige med

Av Izabella - 14 januari 2011 15:15

Imorgon drar jag, farsan och några till från mitt handbollslag och deras föräldrar till Göteborg för att titta på handbolls VM. Imorgon ska man titta på Slovakien-Sverige live i Scandinavium. De ska bli JÄTTE JÄTTE roligt och spännande. HOPPAS verkligen att Sverige vinner men bara att vara i Scandinavium kommer vara ett minne för livet så det speler ingen roll om Sverige förlorar men det skulle vara ett ännu bättre minne om de vinner.

Hoppas att jag inte är lika sjuk imorgon som idag eller den här veckan rättare sagt. Även fast pappa har lovat att jag ska få åka iaf så vill jag inte hosta så här mycket. Och nu börjar pappa oxå bli sjuk och det är ju inge bra men hoppas att jag har blivit friskar och att pappa inte har blivit sjukare.

Men nu måste jag dra så hörs imorgon natt när jag kommer hem om jag orkar annars kommer jag att blogga på söndag eftermiddag när jag har vaknat till liv.


Hoppas ni håller tummarna precis som jag imorgon när Sverige speler


Hörs snart igen

//Wengan

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards