Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under juni 2010

Av Izabella - 18 juni 2010 20:15

  Jag e så jävla ledsen att jag ej har skrivit på bloggen på ett tag jag vet jag vet att ni inte tycker jag ska ha en blogg men jag glömmer bort den och så händer det som hände idag det bara kommer upp i huvudet att jag har en blogg som jag borde upptater lite om vad som händer i mitt liv så jag gör det i dag då


JAG HAR SOMMARLOV NU SOM MÅNGA NOG REDAN VET MEN JAG SKRIVER DET FÖR SKOJ SKULL SÅ NI FÅR NÅGRA RADER MER ATT LÄSA  

JAG SAKNAR MINA KLASSKAMRATER SOM FAN MEN MEST SAKNAR JAG LORITA  

UNDER SOMMAR LOVET KOMMER DET NOG INTE HÄNDA NÅGOT MER ÄN ATT JAG SKA FLYTTA MED MAMMA, KANSKE ÅKA UPP TILL SOMMARSTUGAN MED PAPPA OCH KANSKE KANSKE ÅKA TILL GRÖNAN MED PAPPA ROGER ANNA IZABELLA KF MICHAELA OCH BELLAS KOMPIS KANSKE OM DET BLIR ATT ÅKA TILL GRÖNAN ANNARS BLIR DET INTE MKT GJORT DET HAR SOMMARLOVER  


men men

Heeeeeeeeej dåååååååå för nu

//Wengan

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards