Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under juli 2011

Av Izabella - 30 juli 2011 19:15

ojojojojojojojoj va har hänt?

Länge sedan ett inlägg på bloggen trillade in


Men kommer iaf ett kort kanske men ändå


I går och idag har jag varit med kusinerna buuuuuuuuus 

I går och idag har jag nördat King.com venne vf men har vbara blitti så


Ojoj vilket långt inlägg orkar ni värkligen läsa allt de dära?? hahhaha

Av Izabella - 27 juli 2011 22:23

Idag blev de en halv dag hos kusinerna 


Ni ska få lite underbara bilder på min kusiner när de hoppar stutsmatta (något jag inte kan göra eftersom jag har stukad fot) även fast bilderna är i uselt skick tänkte jag lägga ut dem

                 


Älskade kusiner ni betyder hur mkt som hellst för mig. Sund att jag inte kan busa 100% med er nu men jag lovar att göra de sen          

Av Izabella - 27 juli 2011 12:43

Kort inlägg eftersom jag snart ska sticka och käka mat 


Men tänkte bara berätta för er som har lidit med mig pga min onda fot. Jag kan nu nästan gå riktigt på den så den är näst intill bra nu.


TACK ALLA FÖR ERT MEDLIDANDE MEN NU SLIPPER NI DE


   

Av Izabella - 26 juli 2011 21:13

Ja idag blev de en dag utan krykor. Skönt och jobbigt på samma gång.

Först blidde de åk till farmor och få mat. Sen åkte vi te Robin å Sofie. Sen på kvällen blev de en kort sväng till Roger innan man åkte hem för att kolla på allsång på skansen med Eric Saade.


          

Av Izabella - 25 juli 2011 20:27

Ja idag blide de att fara te Bollnäs och kolla trav där Wakeup little Suzy sprang. Även henns bror Wakeup little jojo sprang. Och jag kan meddela att de tyvär inte Wakeuparnas dag idag då bara Susy fick 2000 efter en 7e plats Jojo kom 8 och vart först utan pengar   

   


Nej nu ska vi inte sur sånt är livet de kan inte gå bra alla gånger



Annars idag har de väl inte hänt så mkt. Nu sitter jag mest och väntar på att Johan Falk De fredlösa ska börja med "min" Kinnaman

 










     

Av Izabella - 24 juli 2011 21:56

Ja för er som vill läsa om hur de går för min fot så tänkte jag berättade för er. För er som inte vill läsa om min fot så behöver ni inte läsa detta inlägg.


Ja min fot gör fortfarande ont men jag är inte svullen och blåmärket börjar gå bort (utan att jag har tvättat bort de )

Så nu är de bara fortsätta gå med krykor ett tag till och hålla tummarna för att de blir bättre. Ska försöka att gå lite mara på foten för varje dag och bara vänta på att foten ska bli bra igen.


 

Denna fot får vi (jag) förhoppningsvis aldrig mera se. Vill inte vill inte se den något mara


Har för ni iaf lite mörka bilder på mig

       

Ja ber om ursäkt för att bilderna är så mörka    

Av Izabella - 24 juli 2011 20:20

Någon som har tips på vad man kan köpa biliga enkla äkta silverringar

   

























Tacksam för svar om ni har några tips

Av Izabella - 23 juli 2011 21:44

har de hunit blivit nu.

Först tog de 2 år att skriva 100 inlägg men nu har de bara tagit 2 månader att skriva 100 inlägg till.

Fattar inte att jag har skrivit 100 inlägg på 2 månader. Inläggen måste ju ha inehållit bara skit annars skulle jag inte ha kommit upp i så många inlägg å de här lilla stunden. 

Tack alla unnderbara bloggläser för att ni orkar kolla på min blogg (ofta eller bara ibland) även fast jag bara skrivit skit saker. Fattar inte att ni dag efter dag gå in och kollar på min usla blogg.


Därför kommer de lite bilder på mig (även fast ni redan sett dem på bloggen förut) som en lite tack till er ALLA som läser min blogg

                   




Inte direkt de finast bilder ni får som tack. Men kan jag inte se "normail" ut när jag knäpper bilder får de väl (tyvär kanske för er) bli de här lite "onormala" bilderna   

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards