Wengan - Ett annat liv än ditt

Direktlänk till inlägg 9 september 2014

Inlägg är på gång

Av Izabella - 9 september 2014 23:09

Ja jag vet att jag sa att jag skulle fixa en haul av sakerna jag beställt. Men tyvärr har jag varit sjuk nu sedan typ 26 augusti så jag har inte kunnat satt mig och spelat in haulen.

Vet också att jag lovade er bilder på mina 19 årspresenter. Och jag har glömt att fota sakerna p.g.a att jag jobbade förra veckan anars hade jag haft biderna på mobilen nu och kunna fixa inlägget till er tils imon. Och nu tänker du så här; fota nu du, använd blixten om du tycker det är för mörk att fota nu på kvällen. Men då kan jag svara på din fråga genom att säga att mina saker är i H och jag är natuligtvis i A denna vecka. Som vanligt är sakerna, eller ska jag säga att det är jag som är på fel plats hela tiden. Så är det men skillda föräldrar och det fins det nog många där ute i vida Sverige som kan hålla med om. 


Men jag lovar och svär (typ kan inte helt göra det faktiskt eftersom det är mig det handlar om) att jag FÖRSÖKA komma ihåg att fota sakerna när jag kommer hem till pappa i H igen på söndag. Och sätta mig och fixa inlägget och skicka upp det här på bloggen till på måndag.
Ska även förska spela in haulen denna vecka och lägga upp den typ i helgen.

Ska även fixa ett inlägg där jag kör topp listor på sakerna jag köpte. Alltså top 10 på handspritarna top 3 på läppbalsamen och sen rangordnar jag boby misten.
Men eftersom ni inte har en aning om vad jag har beställt kan jag inte köra den listan innan haulen så ni får vänta på det inlägget. Men jag sak försöka se till så att det kommer upp ett sånt inlägg också..


Puss och hej så länge så syns vi med flrhoppningsvis en haul och bilder på 19 årspresenterna snart

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 8 mars 2016 13:51

Jag VILL blogga igen men jag känner att jag inte direkt ha vardagen som passar för bloggning. Men om NI vill kan jag prova igen. Ni får gärna skriva vad ni vill läsa om. Tips på inlägg ni vill att jag ska göra/skriva. Jag vet att jag inte blogga...

Av Izabella - 27 oktober 2014 18:58

Jag har varit sugen ett bra tag nu på att köpa lite tekniska prylar. Jag har även i hela mitt liv velat gå in i en butik som säljer mobiler och datorer mm och få komma ut där ifrån med en pryl i handen. Och jo visst har jag väl det men inte en sådan...

Av Izabella - 11 oktober 2014 11:30

Ja ni om ni bara kunde veta hur glad jag är över en skit sak... Fattar egentligen inte varför jag är så glad men det är jag av denna anledning: Inte nog med att han gillar och kommenterar bilden jag la upp på instagram när jag hade läst klart Mar...

Av Izabella - 8 oktober 2014 19:35


Är du precis som jag en liten bokslukare? Jag startade en blogg i slutet av 2013 men lade upp 2 recensioner sen tog jag paus från bokläsandet och sen när jag under året läst ut en bok har jag glömt bort att jag har en blogg men nu kom jag på att jag ...

Av Izabella - 30 september 2014 12:00

      Topp 10 bästa handspitarna    1                          Paris Amour 2                     Sweet Clementine 3                      Pink Champange 4                     Perfect Beach Day 5                    ...

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards