Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under maj 2011

Av Izabella - 31 maj 2011 20:49

  Och finalisterna blev de tre "snygga" killarna


Martin Granetoft

Peter Orrmyr

Simon Danielsson

Av Izabella - 31 maj 2011 07:41

Vi skulle har åkt till Stockholm idag och va händer jo jag blir sjuk FAN

Jag som VILLE VILLE VILLE åka till Stockholm så inåt helvete men men nu får jag väl vara hem och bra tänka och drömma om hur underbar de skulle vara att få åka till Stockholm 

 

Men alla 9:or i Vasa hoppas ni hade roligt i Stockholm

 

 

Av Izabella - 29 maj 2011 22:17

Okej nu har vi nästan finalisterna klara


De två som är riktigt klara är:


     


Martin


 


Peter


Och den som är riktigt ute är



Christian


Och dem två som de står mellan ännu är


 


Simon


   


Sara


Av Izabella - 29 maj 2011 20:20

Ja nu har helgen gått och imöra e de måndag och skolan igen

Och eftersom de var precis som jag sa i fredag att jag inte har haft tillgång till data som kommer nu min lördag

Vakna, käka frulle, chilla, åka och äta på ngn av "båtresturanderna" som finns på Åland, sen åkte vi runt lite bland affärerna, sen hem och bada i poolen som finns där, sen spela lite spel, sen käka rökta räckor och rökt fisk och sen bliv de bara pissa och sova


Söndag:

Vakna, äta frulle, göra sig i ordning, åka till båten, åka båten, åka från båten och hem och nu typ sitter jag här och tittar på MM och snart blir de Big Brother


Min helg i snabb presentation

Av Izabella - 27 maj 2011 13:23

Ja idag är de då fredag och man har gått lite i skolan    

Jag har inte gjort så mkt i skolan idag  


Nu sitter jag ner hos morsan helt själv huset är helt tomt förutom jag då  

Snart kommer kanske restan av familjen hem och då kanske vi ska ner på kanivalen en lite sväng sen kl. 17 åker vi till ÅLAND   

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Tänkte bara säga att ni bloggläsare som ser på Big Brother inte behöver tala om hur de går med Martin i stå still saken för jag har tittat på tv11 och där såg jag hur de gick när Martin fick besök kommer inte säga hur de går eller vem de är utan de får ni se själva      


Okej som jag sa ska jag ju till Åland. Jag blir där tills på söndag och jag tror inte att jag kommer kunna låna datan och blogga imöra.   Men inga sura miner för de vi hörs ju på söndag YES  


Nej nu ska jag nu chilla lite så hörs vi kanske senare ikväll eller på söndag. Fast kom på en grej jag kanske kastar in ett inlägg imöra genom sms-bloggningen


MEN VI HÖRS ALLA GLAD

Av Izabella - 26 maj 2011 23:05

Har precis sett Big Brother där Saras syster kom in under stå still saken. Och jag har sett att de kommer hända Martin samma sak imon och jag kommer inte kunna se de så kära bloggläsare som ser på Big Brother kan inte nu kommentera om Martin lyckades stå still och vem de va som kom in är ni supper guliga

 
Av Izabella - 26 maj 2011 17:29

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Fan va glad jag är just nu

För alla er som vill veta vad de är för roligt som har hänt så tänker jag inte säga vad    hahhahahhahahha

Kl. 13.40 vändes mitt liv upp och ner på ett roligt sätt   

Älskar mitt liv just nu   

 

  

 

    

 

För er som vill veta varför jag är glad så är de för att jag har kommit in på VO och inte IV som jag trodde

Ja jag vet att man får reda på de 1 juli men jag har fått de idag

Av Izabella - 25 maj 2011 17:00

FAN va de är mkt i skolan

Har bilduppgift att gör innan jag kan få G i bild

Hoppas min bilduggift bli gjort av sig själv i natt


Nu ska jag kolla på TRE KRONOR och tänka på något annat just nu


Liten bild får ni av mig (även om de är en "gammal" bild)

 


Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards