Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Izabella - 21 maj 2011 11:24

Ja nu är de lördags förmiddag och jag tänkte kasta in ett litet inlägg så alla morgonpigga eller kanske rättare sagt alla förmiddagspigga bloggläsare får nån liten rad att läsa.

Tänkte först bara säga att jag från och med nu tänker läsa igenom de jag har skrivit innan de publiceras så ni slipper alla felstavingar och menningar som inte hänger ihop me varandra (såg att de va så själv nyss när jag kollade vad jag hade skrivit för någon på bloggen)

Sen tänkte jag berätta vad min kväll igår innehöll efter klaset. Jo de blev åka ner till skogsbo men dem vi skulle hälsa på var inte hemma så de blev åka runt lite i skogsbo innan de vi skulle hälsa på hade kommit hem, så då åkte vi dit, och så var vi där någon lite stund. Sen blev de fara hem och handla lite smått och gott sen hem och kolla film TILL DET SOM ÄR VACKERT blev de med skådisarna Alicia Vikander och Samuel Fröler m.fl

Sen blev de sängen och sova (GÖTT SOM F*N DE VAR)

Och de va väl typ de jag hade tänkt att jag skulle skriva hust nu så vi hörs HOJ

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards