Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Izabella - 15 maj 2011 21:59

Ja igår va de ESC-finalen med ERIC SAADE   för SVERIGE  


De var närvös nästa in i de sista igår oxå men med några länder kvar va de klart att Azerbaijan skulle vinna. Men om Sverige skulle komma 2 eller 3 va orklar ända in ide sista men Sverige och ERIC SAADE   kom 3 den bästa placeringen sedan 1999 när vi vann. Men jag vet att de skulle varit roligare med en 2 plats eller ännu bättre 1. Men jag tycker vi ska vara glada att vi kom topp 3.


Här kommer lite bilder på ERIC SAADE  


        


De är några bilder iaf


Lite mera om gårdagen var att

Sverige även fast de tog 39 länder innan 12 poängan kom var väldigt  bra med uppe i toppen och att vi efter att hälften av alla läder redovisat resultten lede. Och då kännde jag lite segervitring men de ville inte Sveriges väg igår så jag tycker att vi ska vara glada öve en tredjeplats och 185 poäng

Och Sverige va också de ända av de 6 förhandtippade som höll restan av de föthandstippade föll rakt igeom resultatlistan


SÅ JAG VILL BARA SÄGA BRA SVERIGE OCH Eric Saade      

Av Izabella - 15 maj 2011 00:21

ESC börjar ta sitt slut och Danny fick ge Sveriges röster och de tog hela 39 länder innan Sverige fick sin första 12 poängen. Och sverige slutade på en fin trejeplats. GRATTIS TILL ERIC OCH SVERIGEbloggar mera imöra om ESC

 

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards