Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Izabella - 8 maj 2011 20:02

Ja nu är det söndag och jag sitter och tittar på Kiel-Flensburg med stukade tumme.


Ja min tumme värker och jag har problem att välja om jag ska hålla på Kiel eller Flensburg och nu tror jag att jag har bestämt mig för Kiel eftersom KiM Andersson spelar och de slår Karlsson och Bautler sorry


Men nu ska jag äta och titta lite på MM Hörs kanske ikväll

Av Izabella - 8 maj 2011 13:50

Ja nu ska vi titta in i mitt liv  

Jag vet att ni har fått 1000000000000000000 inlägg om handboll och fotboll så nu tycker jag och säker ni oxå att jag ska skriva lite om mig och mitt liv.


Så här kommer de lilla om mig och de som har hänt sen sist.

Ja just nu sitter jag och lyssnar på mixmegapol med Eric Saade (http://www.mixmegapol.se/player)

Och samtidigt tittar jag å en unge i minuten som är ett skit bra pogram enligt mig.


Nu vet ni vad jag gör nu så nu går vi till vad jag har gjort:

Okej i fredags efter skolan va lolle med mig sen när hon hade gått till bussen käkade jag lite mat (köttfärs i ugn). Sen när farsan kom hem så började jag skäda lite på mitt rum flytta om i rummet och fixade lite i mina gaderober flyttade om kläder.

Sen åkte jag och farsan till Avesta och handlade (dricka, godis och annat smått och gott)

Sen bara hem och käka och titta på hockey sen sova lite.


Igår vaknade man tidigt titta på tv och film sen drog man till kingen och käkade gott och drack väldigt mkt Cola inget annat. Och när vi (Farsan, jag, faster, Anders L, Anders W och Eva-Lena) åt så va de blues och de va bra. Bluesen fortsatte till 19.00 då gick jag, farsan och faster hem till faster där Saila väntade sen kom Eva-Lena vi lyssnade på musik och tittade på Är du smartare än en femteklassare sen så gick alla utpóm jag in på kingen igen. Jag gick hem och tittade på solstorm på tv4+ Sen gick jag och la mig.


Och nu dagen vaknade jag senare än igår (skönt).

Sen titta på lite tv, äta mat och sitta vid daton och blogga om Handbollen och fotbollen. Sen fixa mer på mitt rum och hänga in mera kläder

Slog på Mixmegapol eftersom jag visste att Eric Saade skulle vara pogramledare och så satte jag mig och bloggade om de här roligare.


Snart ska man väl stå på 3:an och kika på hockeyn och heja fram Sverige mot deras 4 seger på 5 matcher

Sen efter de blir de väl inte så mkt annat titta lite på tven och se om det finns något bra och kika på

Men nu ska jag lyssa på de små studerna man hör Eric Saades ljuvliga röst så hörs vi kanske senare




Av Izabella - 8 maj 2011 11:17

Ja idag är de dax för Rosenborg (RBK) att spela match igen och idag möter dem Molde


 

            

Av Izabella - 8 maj 2011 11:06

Ja idag är de dax för Bjerringbro-Silkeborg (BSV) att spela match igen och idag möter dem KIF Kolding


 


          

Av Izabella - 8 maj 2011 10:11

Ja igår spelades två SM-finaler i Scandinavium i Göteborg..

Sävehof spelade i både Herr och Dam finalerna


I Dam finalen spelade Sävehof mot Eslöv. Där Sävehof van med 25-23 efter 10-8 i pausen


 

Sävehof


  

Eslöv

___________________________________________________________________________________________


I Herr finalen spelade Sävehof mot Guif. Där van Sävehof med 35-18 efter16-7 i pausen


 

Sävehof


  

Guif


Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards