Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Izabella - 1 maj 2011 21:46

Jo nu kanske ni är sugna på att vata vilka lag ni kommer få "föja" genom Maj första och främst och de är


SportLag
HandbollBjerringbro-Silkebro
FotbollRosenborg

Även fast BSV säsong snart är över hoppas jag att jag ska kunna följa dem nästa säsong me er ALLA UNDERBARA


 



Och RBK hat ju nästa precis startat sin säsong så den kommer jag me nöje följa här på bloggen me er ALLA UNDERBARA


 

Av Izabella - 1 maj 2011 20:15

Ja nu blir de lite Humorgalan för varenda unge och äta lite grädda och jordgubbar

 


Och en sak. KOMMENRERA vet ja


Och nu ska jag titta lite på tvn men tänkte bara säga att imöra e de skolan igen

Har bara 23-24 skoldagar kvar och de kommer nog gå fort så ska inte gnälla så mkt


Av Izabella - 1 maj 2011 19:33

Ja de blev vinst för Rosenborg mot Alvdal med 0-7 oxå       


 

Grattis även fast den här seger inte var så "viktig" men det är alltid en seger

Av Izabella - 1 maj 2011 19:12

JA de blev ju en seger för Bjerringbro-Silkeborg mot Århus med 30-28 så nu är BSV klara för DM-final      


 


Grattis hoppas de går bra i DM-finalen oxå

och för er som vill veta hur de går för BSV så kommer jag att blogga om de när finalen kommer


MAJ

Av Izabella - 1 maj 2011 16:40

Ja nu e de MAJ och de här blir de första inlägget för den här månaden

Och nu har jag tänkt börja med en lite NYHET jag ska nu under den här månade först och främst skriva när BSV och RBK har hemma och bortamatcher


IDAG har både BSV och RBK  mather och båda har bortmatcher

BSV möter Århus borta 16.50

RBK möter Alvdal borta 18.00


HÅLLER TUMMARNA FÖR VINNST FÖR BÅDA LAGEN


Av Izabella - 1 maj 2011 15:00

Nu ska jag länka syrrans blogg så ni kan kika in på den oxå


livetsommi.bloggplatsen.se

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards