Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under mars 2011

Av Izabella - 31 mars 2011 23:17

Ja idag har man nästan haft fullt upp iaf de sista timmarna efter 19.

Föst gick man i skolan till 16

Sen fick man slappa till 17.30 då va man upp till banker pappa skulle sätta in pengar där vart vi klara 18.

Sen snurade man runt på stan sen 18.30 hämtade man upp faster sen for vi till Kupolen.

Vi kom fram 19 och så gick vi på kupelen handlade på bikbok sen in på Kappahl och handla lite presenter till kära Svea. Sen käkade vi och sen efter de var det in på rean 10-20% i affärerna tills 22 då fick man ta de lungt.


Saker jag handlade (bilder kommer snart):

4 Kort tröjor

5 linnen

3 tröjor

3 bhn

Present till Svea


Men nu ska jag sussa GOD NATT

//Wengan

Av Izabella - 30 mars 2011 19:41

Ja då är det onsdags kväll och man sitter och glor på hockey Sverige-Lettland

Just nu e det ledning Sverige med 1-0 JAAAAAAAAAAA


Men nu hörs imorgon hoppas jag iaf


//Wengan

Av Izabella - 30 mars 2011 16:00

Ja nu ska jag betätte hur det gick för mig på So-provet jag hade faktist inget So prov idag men jag har haft ett jävligt jobbig idotts lektion.

Jag är både ledsen ochglad över att jag inte hade so prov idag för då kan jag plugga mera men jag hade velet haft de överstökat så man kan konsentrea sig på de som kommer framöver i So:n det är lite jobbigt att komma efter så mycket men nu ska jag göra provet på måndag sen ska jag börja me nästa kapitlet så att jag inte kommer efter där oxå så nu ska jag plugga så vi hörs


//Wengan

Av Izabella - 30 mars 2011 13:31

Fan va de e tråkigt med språk men men man måste ju ha spårk så det är väl bara att sitta vid aton och göra det som läraren säger att man ska gör inte dirket roligt men nödvändligt.


Undrar ni hur det gick på So-provet så kan jag säga det ikväll nu måste jag sticka

HOJ

//Wengan

Av Izabella - 30 mars 2011 07:57

Ja nu ska man te skolan och göra ett so-prov på första lektionen

Sen så är det bara 4 lektioner kvar sen är man klar för idag

Nice dag men det burkar ju onsdagarna vara varje vecka

Men nu ska jag dra te skolan



//Wengan

Av Izabella - 29 mars 2011 22:56

Ja jag vet att jag inte direkt e den bästa på att planera men va fan

Jag kan ju de mästa nu ska jag ju bara finslippa kunsakaperna lite så jag tycker jag har sköt det väldigt bra

En lite applåd till min och så kanske att det blir att hålla en lite tumme imöra för att jag ska lyckas med So provet

Av Izabella - 29 mars 2011 21:56

Precis som rubriken avslöjar så har de varit lite för mkt blogg torka


Jaha vart ska jag börja var ju hur länge som helst sen jag skrev så har har ju hur mycke som helst att berätta tänke att jag skulle fuska och lägga in inlägg med rätt datum eller om jag sak skriva allt här

Jag tror jag väljer de första


Så hoj och kom ihåg att läsa inläggen före de här inlägget

Av Izabella - 16 mars 2011 16:30

Ja nu var nationelaprovet i no avklarat och jag tycker det gick bra hoppas att jag har inte har svarat fel på för många frågor eller gjort en helt fel labb så att Pelle kommer tappa hakan.

Nej nu ska jag vara lite mera posetiv det har särket gått JÄTTE bra. SÅ jag sak fan inte gräva ner mig innan jag än vet hur det har gått bara hållar tummarna att det har gått bra

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards