Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under april 2010

Av Izabella - 30 april 2010 22:00

Helllllllllo

Då var det fredags kväll om man ligger och tittar på svt play på måndagens Kommissarie Winter avsnitt. Eller rättare sagt Emilia tittar på avsnittet och jag sitter och bloggar och läser kändisars bloggar.

Fan vad det är intressat att läsa andras blogg men inte min egen fan vad jag tycker det är konstigt men det är väl bara för att jag vet vad jag skriver och vad som händer i mitt liv. Men jag vet inte vad som händer i andras liv eller var det skriver så därför är det kanske roligare att läsa andras bloggar. Men nu ska jag lyssna vidare på Kommissare Winter och läsa andras bloggar så vi kanske hörs imon eller senare i kväll/natt om jag hittar på något intressat att skriva annars hörs vi någon annan dag eller kanske om en månad men jag hoppas att jag ska börja skärpa mig och blogga iaf 3-4 gånger i veckan men det bästa vore om jag tog mig i nackskinet och bloggade alla dagar. Men eftersom jag känner mig så jävla väl vet jag att jag inte kommer göra det så därför hoppas jag på 3-4 dagar i veckan

Men

Byyyyyye för nu   

Av Izabella - 30 april 2010 21:51

Tjjjjjao

Idag har det varit valborg så man borde nog ha tittat på någon brasa men man cyklade med Emilia istället och det var nog roligare men man har hört att det har smälts raketer iaf och det är ju bra tycker jag.
men man skulle väl har varit och tittat på någon brasa eftersom det bara är valborg en gång om året och det är bara då man får se brasan.

MEN

Byyye

Av Izabella - 28 april 2010 19:21

Tjjjjja

Nu var det Onsdag och halva vecken har gått

Nice

Idag har man varit och handlat två tröjor=)

Ikväll blir det Aa coh true blood.

Sen blir det sängen och sova så man är utvilad tills man ska ha prov imon.

Hkk-prov inte direk mitt starkast ämne när det gäller prov men det går nog bra hoppas jag

men men

byyee

Av Izabella - 27 april 2010 13:05

Helllo!

Nu är man i skolan och ha lite engelska och vad hittar man på då jo man är olydig och sitter och bloggar iställe
OLYDIGA WENGAN

Men va fan det är inge kul att sitta med den förbanade engelska nog att jag måste men nu tycker jag att det räcker med engelska för den här lektionen så då loggar man in på bloggplatsen=)

MKT ROLIGARE

MENMEN tja tja

Hörs i kväll=)=)

Av Izabella - 25 april 2010 22:11

Japp nu är det sista dagen på vecka 16 och jag har fan inte gjort så mkt
Har fan bara varit hemma och tittar på lite film och jag satt en stund vid daton vid lunch men nu har det blivit kväll och det betyder lite bloggande medans jag väntar på att nyheterna ska sluta och jag kan fortsätta titta på Wallander Luftslottet.

Fan vad jag hatar Nyheterna och reklamern som stör filmerna men kanske 1 eller 2 reklamer kunde vara bra för då kan man gå på toa sitta och blogga och hämta mer cola men 2 reklamer räcker bra och inte 5-6 reklamer och en halv timmas Nyheter.

Men men livet är inte alltid som man vill och det får man leva med så jag får väl finna mig i det
Men slut chattat för mig idag så vi hörs kanske imon  

Av Izabella - 24 april 2010 20:23

Japp då var det lördag kväll om man har tittat på 3 Irene Huss och snart ska man titta på den sista Millennium och efter det avslutar jag kvällen med Kommissarien och Havet och sen blir det kryppa ner i den gosiga sängen och sova en blund
Imon kanske man ska till norbergsmarknaden om jag har tur och kan tjata med någon


Av Izabella - 23 april 2010 22:46

Japp nu har man varit på trav
Som nu kan läsa i rubriken var det inge roligt trav

Suzy kom näst sist efter att alla jävla hästar var i vägen  

Men nu ska man kryppa ner i sägen och lyssna lite på Musik  

Av Izabella - 23 april 2010 12:30

Nu har man lunch efter att ha någon jävla svenska uppsats och har vänta på Lorita som aldrig blev klar. Snart ska man ha hkk profil och se är det slut för skolan den här veckan.

Skriver i kväll efter att jag har varit på trav och sett Suzy=)

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards