Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under april 2010

Av Izabella - 22 april 2010 21:49

Japp nu är det sista inlägget för idag nu har jag sett alla pogramen jag vill se.

Nu blir det lägga sig i sägen och läsa ett par rader

GOD NATT ALLA

Av Izabella - 22 april 2010 19:01

Ja nu är det dax igen

Nu skriver jag några rader så här på kvällskvisten  


Idag har jag inte gjort något förutom att gått i skolan så jag vete fan hur jag har fått dagen att gå ihop men du är det kväll och då blir det tv tittade och sen var det inge mer 21/4-2010 för det här livet  


Av Izabella - 22 april 2010 15:57

 Fan vilken skriv lust jag fick nu

Jag skulle kunna berätta vad jag har gjort idag men eftersom jag bara har varit i skolan idag så skulle de bara bli en rad så jag får hitta på ngt annat bara jag får skriva lite för nu jävlar glöder de i tagenterna ska jag säga   

Jag vet att min blogg inte är den blogg som alla vill läsa men jag hoppas att du nu som sitter och läser det här fortsätter att läser för jag lovar jag ska skärpa mig med bloggningen det kan du få mitt herdesord på och jag inte gör som jag lovat så då vete fan vad jag gör


Av Izabella - 22 april 2010 15:50

 

http://xxwenganxx.soclog.se/p/

http://xxwenganxx.blogg.se/


Jag vet att jag inte är så aktiv men jag kanske inte är något för att blogga men men nu är jag inne igen och det är bra iaf för mig=)

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards