Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under maj 2010

Av Izabella - 11 maj 2010 22:12

Då var det tisdag och man har gjort den har skolveckan ur världen för nu har man inga mer lektioner den här veckan=)

Ska till morsan på Torsdag

Ska vara med Lolle i helgen

Ska åka på trav på fredag

Det är väl vad jag har planerat för resetn av veckan + att man ska bada imon så man kan få ett bra idrotts betyd för terminen=)

Men eftersom jag är så jävla duktig annars (om man får skryta lite) så är jag inge orolig alls för att jag inte ska få ett svagt VG eller ett bra VG.

  

en lite bild lyxar jag till med eftersom jag är så snäll idag fast jag fickett litet brin på Isak idag men nu har jag glömt det och då är jag bara snäll=)

byyyyyyyyyyyyyyyyyye

/wengan

Av Izabella - 10 maj 2010 16:03

helllllllllllllllo

Idag var det dax för skolan igen då  

Men igentligen ska jag nog inte klaga det var jag världens skönaste dag 4 lektioner sen 2 timmars film sen slutade man 15.00  

Nu är det bara morgon dagen kvar för mig sen på onsdag har man inga lektioner   eftersom man skulle ha börjat 11.20 och sen haft no men efter som snälla Pelle va snäll den här gången också så får man hemstudier så från och med onsdag till söndag kan man ha sovmorgon  


Men tja för nu

/Wengan

Av Izabella - 8 maj 2010 10:00

Hellllllllllllloo

Då var det Lördag och en vecka med magsmärtor är på väg att blåsa bort skönt=)


Idag är det inte mkt att göra förutom att bara sitta och glo på tven och kanske om jag har lust kan det bli en film också. Men igentlingen skulle jag ha velat åkt till Rättvik på marknaden men det är omöjligt för min del efter som jag har och haft en mage som vill leva sitt eget liv och inte lyssna på mig och va snäll. Men jag får väl ta de konsekvensern som min mage har gett min=( Fattar inte hur min mage kan var så dum så det vill ha ont men det är väl bara så konstigt nog.

Nej nu ska jag ta och avsluta det här inlägget och satsa på att skriva ikväll också

Byyyyyyyyyyye

/Wengan

Av Izabella - 6 maj 2010 08:38

Helllllllllllo

Som jag skrev i rubriken så skulle det har inlägget ha skrivits igår men jag vet fan vad som hände igår jag glömde att skiva det är fan fösta gången jag glömmer att skriva på bloggen när jag har ngt på hjärtat men nu gjorde jag det konstigt nog.

Men men nu till saken.

Igår sändes det sista avsnittet av Andra Avenyn tråkigt men som Claes Ljungmark som spelar Bengt "Hästen" Larsson komenterade på min facebooks status

"Visst är det tråkigt att det är slut men man ska sluta när det är som bäst tycker inte du också det?" Jo jag håller med Claes det är klar det ska sluta när det är som bäst. Men tror att om det skulle bli en 4:de säsong skulle den bli jätte bra, efter att jag såg avsnittet 185 igår så var det ingen tvekan enligt mig men nu bestämmer jag tråkigt nog inte om Andra Avenyn ska fortsätta eller inte så jag får finna mig i att jag har sett det aldra sista avsnittet av Andra Avenyn  
Men nu ska jag inte gräva ner mig i Andra Avenyn sorgen nu ska jag lägga mig på soffan och sova bort magvärken som jag skrev om i tisdags den har inte gått över än men hoppas den gör det snart orker inte med det är snart
byyyyyyyyyyyye
/Wengan
Av Izabella - 4 maj 2010 19:27

Hellllllllllllo

Nu är det maj och det betyder att det här är mitt första inlägg för den här månaden

Fast igentligen är det här ingen bra dag så jag vet inte varför jag väljer att göra mitt första inlägg för Maj idag eftersom min mage inte vill som jag vill utan den gör ont och det har gjort att man mår dåligt också

Ja jag vet vad alla tänker när ni läste det där men så är det inte det här något annat skit

Men men

Nu var det slut för idag

Tjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjao

/Wengan

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards