Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under februari 2013

Av Izabella - 28 februari 2013 00:00

VARFÖR?????????????

 



Varför måste datorn krångla för!?

Nu för att jag ändå bara kollar hur många som kollat in min blogg på appen men ändå..
Hatar tekniken lite ibland  

 

 

Av Izabella - 20 februari 2013 16:50

Tänk om man ändå var rik... Snart lär jag väl ta och gifta mig med JK, AT eller EHS som jag en plan i mina drömmar att göra..


Dessa smycken är så snygga så jag dör typ

             


Klicka här om du oxå vill hitta dessa smycken eller kankse andra fina smycken

Av Izabella - 17 februari 2013 11:13

Jaja jag vet att de går väldigt lång tid mellan bloggningarna men just känns de inte som om jag har så mycket att blogga om faktiskt de händer inte så mycket i mitt liv..

Men igår iaf så var jag men mamma, syrran och Jan till Valbo och gick i lite affärer, de var fett kul att kunna göra något med morsan på en helg bara sådär.
Jag shoppade en svart väska, lite nya ringar, en väska till iPhone och sen en kudde som de står LOVE på för art se bilder på sakerna kolla in på Insta under dagen ska försöka lägga upp bilder där :)

Vad kan jag berätta mera då medans jag ändå bloggar..
Jo de är bara en vecka kvar till sportlovet :) inte för att jag har något planerat på lovet men de ska bli skönt å få sova hur länge man vill på morgonen :D

Nej ny säger jag hej då för denna gång hoppas de är bra med er :)

Av Izabella - 16 februari 2013 23:25

Men denna man kan vi inte annat än förundras över (och jag gilla som f*n) han ha startat i 4 tävlingar i skidskytte VM och tagit guld i alla 4
Jag säger bara Emil Hegle Svendsen

(jag håller lite mer på honom imon men hoppas på att LINDSTRÖM eller kanske t.o.m FERRY vinner guldet imon)

Av Izabella - 8 februari 2013 10:38

Finns de något enklare???
Tar bara några minuter att göra i ordning och de är super gott
Kommer nog bli något som kommer lagas ofta hemma i mitt kök sen när jag flyttar hem ifrån :)

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards