Wengan - Ett annat liv än ditt

Direktlänk till inlägg 8 mars 2016

Ska jag börja igen.

Av Izabella - 8 mars 2016 13:51

Jag VILL blogga igen men jag känner att jag inte direkt ha vardagen som passar för bloggning. Men om NI vill kan jag prova igen.
Ni får gärna skriva vad ni vill läsa om.
Tips på inlägg ni vill att jag ska göra/skriva.
Jag vet att jag inte bloggat på länge så jag förväntar mig inte att komentarer ska rassla in men ni får till slutat på April på er att göra er röst hörd så hoppas ni hinner kika in och kommentera vad ni tycker.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 27 oktober 2014 18:58

Jag har varit sugen ett bra tag nu på att köpa lite tekniska prylar. Jag har även i hela mitt liv velat gå in i en butik som säljer mobiler och datorer mm och få komma ut där ifrån med en pryl i handen. Och jo visst har jag väl det men inte en sådan...

Av Izabella - 11 oktober 2014 11:30

Ja ni om ni bara kunde veta hur glad jag är över en skit sak... Fattar egentligen inte varför jag är så glad men det är jag av denna anledning: Inte nog med att han gillar och kommenterar bilden jag la upp på instagram när jag hade läst klart Mar...

Av Izabella - 8 oktober 2014 19:35


Är du precis som jag en liten bokslukare? Jag startade en blogg i slutet av 2013 men lade upp 2 recensioner sen tog jag paus från bokläsandet och sen när jag under året läst ut en bok har jag glömt bort att jag har en blogg men nu kom jag på att jag ...

Av Izabella - 30 september 2014 12:00

      Topp 10 bästa handspitarna    1                          Paris Amour 2                     Sweet Clementine 3                      Pink Champange 4                     Perfect Beach Day 5                    ...

Av Izabella - 26 september 2014 18:30


HÄR KOMMER ÄNTLIGEN HAULEN SOM VI ALLA LÄNGTAT EFTER:SOM VANLIGT ÄR JAG TOTALT VÄRDELÖS PÅ ATT SPAELA IN HAULAR OCH ÄVEN PÅ ATT UTTALA ENGELSKA ORD MEN JAJA HAULEN KOMMER ÄR IAF    På tisdag kommer toplistan upp.Den är redan fördig och ligger n...

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016
>>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards