Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under augusti 2011

Av Izabella - 31 augusti 2011 10:25

Jag skulle bara vilja tacka er för att komentarerna börjar rulla in. De är skit kul och de glädjer mig skit mycket hoppas de fortsätter rulla in kommentarer för de är jätte roligt.

Av Izabella - 30 augusti 2011 19:58

Ja idag blev man 16 som kanske alla redan vet 

Fick hur mycket som hellst i födelsedags presenter  Men kommer inte säa vad de är för då kommer ni bara vara så avensjuka på lilla söta mig 

Hahah nej nu ska jag nog gå och leka lite med en av mina presenter så hör vi kanske senare


Förrestan har ni sett att jag har börjat lägga upp BSV matcher. Vill ni att jag ska sluta med de är de bara däga till så fixar jag de jag lovar  

Bsv

Av Izabella - 30 augusti 2011 11:15

Idag spelar Bjerringbro-Silkeborg mot Skive FH

Av Izabella - 30 augusti 2011 09:45

Ja nu kan ni följa hur länge de är kvar innan jag fyller 18 år sek för sek, min för min, timme för timme och dag för dag


Sorry för texten Time left to event in Stockholm har försök ända texten men de gick inte tyvär

Av Izabella - 29 augusti 2011 17:05

Om man säger att man heter IZABELLA WENGELIN hur kan de då va så svårt att skriva just Izabella Wengelin och inte Isabella Wendlind okej jag acepterar s isf z och v isf w men fasiken inte att de ändrar mitt efternamn och glömmer a på Izabella


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ men så är de ju när man inte heter Anna Andersson utan Izabella Wengelin

Rbk

Av Izabella - 29 augusti 2011 11:00

Idag spelar Rosenborg mot Odd Grenland

Av Izabella - 28 augusti 2011 12:10

Nu har jag kastat ut 300 inlägga hur lyckas jag??

Ja men 299 av alla inlägga har ju varit skit inlägga så de är inte så svårt att komma  upp i 300 inlägg

42

Av Izabella - 28 augusti 2011 09:40

Jäklar 42 läsare och inte en ända jävla kommentar bra gjort. Fattar inte hur ni orkar ge fan i och kommentera jag skulle inte kunna ge fan och kommentara så här länge men ni är duktiga må jag säga.

Men jag hoppas att ni ger upp snart och börjar kommentera de skulle var roligt om ni gör de

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards