Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Izabella - 27 augusti 2011 18:56

Nu väntar Speedway och GP   


Och till de blir de käka kebbabrulle


Ja nu kör vi HEJA SVERIGE HEJA SVERIGE HEJA SVERIGE

Av Izabella - 27 augusti 2011 15:51

Är klockan bara tio i fyran?

Ja tydligen står ju på klockan

Nu tycker ni säker jag är knäpp som tycker hon är lite lite men jag trodde faktist att han va typ sex sju någontong. Men de blir väl så när man går upp tidigt och sen bara sitter på kolla på Rapunzel of Sweden och friidrotts VM 

Nej men nu kanske man ska göra något av dag men venne vad kanske börja packa inför i möra när de väntar en hel vecka hos mamma med födelsedagskalas och färgning och skola på schemat.

Undra vad jag ska packa då: Platttången, klänningen jag ska ha på torsdag efter skolan och kläderna jag ska ha på tisdag i skolan är de ända jag har kommit på men jag lär väl packa lite mera än de om jag ska kunna överleva en hel vecka.


Nej nu blir de friidrotts Vm och packning så vi hörs väl senare

Av Izabella - 27 augusti 2011 14:12

200 läsare har kollat på min blogg denna månad.

Från 1 Till 26 augusti har de varit 212 läsare och fler blir de 

Gud vad glad jag är. Känns både roligt och konstigt.

Ni har velat läsa om mitt liv vara delaktig i mitt liv och min vadag även fast de inte har varit jätte mkt om mig utan de har mest varit om andra saker. Men ändå ni har settat några minuter och läst om mig eller iaf om de jag skriver om.


Vill bara tacka er som läst komenterat och varit delaktig till att den blogg är där den är idag med 212 läsar 26 dagar och flera läsaer bara ramlar in  

Av Izabella - 27 augusti 2011 13:32

Jag vill ju ha löshår ifrån Rapunzel eller inte just från Rapunzel men de är dem som har de billigaste clip on löshåret och därför blev valet Rapunzel of Sweden.

Men nu till min fråga som vara själva andledningen att jag började skriva detta inlägga.

Jaja men iaf HAR DU TESTAT RAPUNZEL LÄSHÅR CLIP ON SET? ISF VAD TYCKTE DU OM DE??


Vill du oxå ha löshår kan jag rekomendera http://www.rapunzelofsweden.se de värkar vara ett bra företag av de jag har läst de har bra hjälp oxå med hur man sätter i och ta bort och hur man sköter håret så att de håller


  www.rapunzelofsweden.se

Av Izabella - 27 augusti 2011 11:13

Jao nu är de bara en vecka kver innan jag är brunet igen   

Längtar snart ihjäl mig efter att få lite ny färg på håret


Om en vecka blir jag brunet och om jag får löshåret på tisdag så blir jag även lite lång hårig på lördag   

Av Izabella - 27 augusti 2011 09:49

Nu märker jag att min födelsedag snart är här för nu har jag börja drömma UNDERBARA drömmar om min födelsedag 

Jag får de mesta jag vill har d.v.s löshår, iphone, tve till mitt rum både hos morsan och farsan och filmen hur många lingon finns de i världen. Och sen fick jag även en till sak som jag inte hade önskat mig jag fick Joel Kinnaman som min pojkvän. Ja en dröm var de tror iofs att jag får de mesta men Joel Kinnaman NEJ de tror jag inte. Men de va rolig dröm iaf fick ha Kinnaman helt för mig själv och sitta och läsa om hur att tyckte min pojkvän va snygg och en hetig och allt.

Men nu ska jag inte tala nå mer om min dröm eller Joel Kinnaman

Ska nog sluta om någontong för tillfället kanske jag snackar om något annat senare


Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards