Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Izabella - 9 augusti 2011 21:19

Ja men de vart ju ett inlägg till idag och nu ska jag vissa bilder på de saker jag shoppade med farsan för ungefär en vecka sedan


Först de sex linnena men de är bara 5 olika linnen eftersom jag köpte dubbelt av de blå vitt randiga linnet är på första bilden


         

Och sen kommer bilder på de 2 shortsen jag köpte

   

Och en bild på de "bandlösa" linnet

 

Och sen bilder på de 2 skjortorna jag köpte

 


Japp där var väl alla plagg som jag köpte  

Av Izabella - 9 augusti 2011 19:57

Japp nu har man varit på trav oxå.

Jag skrev ju tidigare dag att jag skulle skriva posetivt förhoppningsvis men tyvär är de posetivt men jag skriver iaf.

Wakeup little Suzy kom tyvär bara 4 efter att ha blivit tagen på 3 plats hårfint va inte mkt som skilde 3 och Suzy åt men men nästa gång kanske de är Suzy som slår någon hårfint.

Sen efter Wakeup little Suzy och Kevin Palema (en annan häst som John Bystöm kör John är han som kör Suzy) då  kommer världens regn skur och under loppet med Kevin så kom de en ordentlig åsksmäll med blix och muler exat samtidig.

Japp de va dagen på travet de.

Nu sitter man och kollar på byggfuskarna och ska läsa lite bloggar


Så vi hörs kanske senare ikväll eller imöra

Av Izabella - 9 augusti 2011 11:03

Ja idag ska man på Trav   

Men nu först ska man kasta i den sista maskinen tvätt så man blir av med den iaf 

Sen ska man upp till farmor och käka sen far de av te Travet 


      


Nej men vi hörs ikväll då jag hoppnigsvis bara skriver posetiva saker men inget är säkert           

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards