Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Izabella - 2 augusti 2011 21:54

Ja för er trogna bloggläsara som nu har settat och funderat varför de inte har uppdaterat så mycket på senaste tiden och de kan jag tala om för er.

Jag har tänkt så mycket på den 17 augusti att blogg tyvär har hamat lite i bakrunden


Jag har börjat bli lite nervös över att börja ny skola få ny klasskamrater nya lärare. Och ja jag vet att de kommer vara samma för alla som ska börja gymnasiet. Eller inte för alla eftersom vissa kompisar har valt samma linje och därför har varandra men lilla jag är helt ensam har ingen (eller kanske inte direkt ingen någon finns de väl alltid) jag känner som kommer gå på Karlfeldtgymnasiet.


Önskar bara att de finns någon jag känner som ska gå VO på Karlfeldtgymnasiet så jag inte blir så ensam de första dagarna men jag ska nog överleva iaf


Nu ska jag ju inte sitta här och berätta om mitt lilla börja gymnasie problem


Okej nu vet ni iaf varför jag inte har bloggat så mkt på den senare tiden

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards