Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Izabella - 15 augusti 2011 23:04

Hello istugan min syrra tyckte att jag skulle länka hennes blogg så tänkte göra de för er 8 som har kollat min blogg och även för nu nyfikna läsare

http://livetsommi.bloggplatsen.se/

Av Izabella - 15 augusti 2011 22:38

Ja nu kommer de ett lite inlägg som handlar om allt 


Först tänkte jag bara tala om för er som är intresserande att jag var varit och shoppat idag. I borlänge på kupan. Jag handlade:

En lång tröja  

3 par nagellack (silver, ljustblått och svart)  

Nagelremover (vetefan hur de stavas men hoppas ni fattar ändå)  

Bomullstussar  

och smink borttagningsmedel  


Ja de var de då går vi vidare in inlägget till nästa punkt

JAg har även gosat och lek med Molly syrran underbart söta hamster  


Sen har jag även tittat på Bröllp och jäkelsakp  Dag-Otto är så rolig så man nästan ligger dubbeltvik i soffan av skratt 


Och nu väntar Big Brother innnan sängen väntar och imön på sommarlovet sissta dag ska jag, morsan och syrran ner på stan och luncha med Dennice (morsan kompis)


SÅ har de bra och hjoppas de gick bra med ett långt inlägg en flera korta   

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards