Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under september 2011

Rbk

Av Izabella - 30 september 2011 11:00

Idag spelar Rosenborg mot Lillestrøm

Av Izabella - 29 september 2011 21:30

DE är torsdag vilket betyder............


En skoldag kvar sen HELG 


JA men innan de kan bli fredag måste ju torsdagen bli slut 

Och jag tänkte de sista för idag göra ingeting hahaha...

Jag vill gör anågot men jag vet inte vad så de blir väl sitta här vid datan en stund till och sen blir de väl gå ner till mig och hoppa isäng och sova lite 


Nej men vad ska jag skriva mer nu när jag ändå sitter här och försöker få tiden å gå

Jo kanske vad jag gjort idag...

Ja jag har vart i skolan

sen hem och trökat 

JIHO där va min händleserika dag


Nej menseriöst nu Bella vad ska du skriva....

Spelar ju ingen roll vad jag skriver inger bryr ju sig iaf inte (och jag vet att de är fantigt och utdött med en blogg men varför läser ni de då????).


Nej men nu så ska jag skriva lite..............................................
.................................................

Idetorka.com


Nej hjärna är på standby och detta är allt ni kan få för nu 

Men ska försöka blogga imorgon och då kanske även kasta in något intressant 

Av Izabella - 29 september 2011 17:13

Ja nu när jag har åkt buss några veckor, har jag börja fundera lite på de olika busschaförs stilarna som de endå finns.

Vi har:

- Äldre

- Medelådlers

- Kvinnor

- Män

- Ej sveskar

- Svenskar 

och säker ett tiotal till men jag jag inte kommer på just nu (eftersom min hjärna som vanligt är på standby) som vanligt 







Men jag vet iaf att att vissa chaförer hejar när man gå på och vissa bara sitter och ser allmänt suriga ut.

Och jag kan säga att de är mycker roligare att åka buss när de är så at man möts av ett

- Hej

När man kliver på än när man möts av en sur gubbe/tant när kliver på.  Tycker även att de är lite skillnad när de är svenskar som kör och invandrare kör (som vanligt Izabella är lite rasistisk av sig så sorry alla som inte är födda i Sverige eller har "Svenskt" utessende och kör buss)

Nej men vi var denna lilla busschaförs blogginlägg stund över för denna gång 




:'(

Av Izabella - 28 september 2011 21:24

Nu är frågestunden över och tyvärr har vi kommit till en sådan dag när ni vet ALLT om mig känns lite tråkigt hade faktiskt hoppas på en lite fråga men men sånt är livet. När man tror att man är främande för människor men nej då har man blotatt hela sig och alla vet allt om mig tråkigt tråkigt


Men men får väl fortsätta som jag har börjat (och ska försöka varje dag) att blogga om min dag och ibland kanske även om vad jag har haft för kläder på mig



Men nu måste jag dra HÖRES

Bsv

Av Izabella - 28 september 2011 11:15

Idag spelar Bjerringbro Silkeborg mot Nordsjælland Håndbold

?

Av Izabella - 26 september 2011 17:42

Inga små frågor till mig???

Av Izabella - 25 september 2011 12:51

 



Idag blev de en svart klänning som jag gjorde till ett linne som slutade vid byxan (från Next company om jag inte minns fel) och till de ett par jeans (från Hm) och över de blev de en svart kofta (från Hm)


Ja de va så jag såg ut idag 

Av Izabella - 25 september 2011 12:28

 

Ja eftersom jag inte lyckas blogga om mitt liv på ett tag nu tänkte jag att ni ska få fråga lite så

Ta fram pappret där ni skrivit alla frågor och skriv ner dem i kommentarerna till detta inlägg

Så svara jag på dem efter om någon dag

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards