Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Izabella - 25 september 2011 12:51

 



Idag blev de en svart klänning som jag gjorde till ett linne som slutade vid byxan (från Next company om jag inte minns fel) och till de ett par jeans (från Hm) och över de blev de en svart kofta (från Hm)


Ja de va så jag såg ut idag 

Av Izabella - 25 september 2011 12:28

 

Ja eftersom jag inte lyckas blogga om mitt liv på ett tag nu tänkte jag att ni ska få fråga lite så

Ta fram pappret där ni skrivit alla frågor och skriv ner dem i kommentarerna till detta inlägg

Så svara jag på dem efter om någon dag

Rbk

Av Izabella - 25 september 2011 11:00

Idag speler Rosenborg mot Vålerenga

Av Izabella - 25 september 2011 09:10

Ja nu är jag riktigt arg på mig själv 


Sitter och kollar på www.rapunzelofsweden.com  även fast jag vet att jag inte har pengar just nu till att köpa de 


Men jag är ju så sugen på att ta mina sparpengar (som jag vet att farsan aldrig kommer tillåta) och bara köpa håret men men jag får väl sitta här och plåga mig och bara vänta på att jag ska få tillräkligt med pengar


Nej men nu ska jag avsluta detta inlägg och stänga ner RapunzelofSwedan och kanske sätta på en film 


 

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards