Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Izabella - 21 september 2011 21:52

Idag har jag varit i skolan.

Men innan skolan på väg till skolan på bussen var de en "gubbe" som satt och läste tidningen hela vägen från Hdm och sen när vi kom till Avesta och Avesta busstation reser han typ bara sig upp väntar på att chaffören kan läsa hans vilja och släppa av honom.

Så en fråga till dig på bussen som gick av vid Avesta busstation:

-Vad tror du att de röda knapparna som de står STOPP på som typ sitter lite här och var. Vad tror de är till för???


Nej men nu så ska jag fortsätta berätta om min dag som tyvärr inte alls har varit kul eftersom jag på idrotten gick upp stukningen jag gjorde på resan för 2 månader sedan. Så hela dagen har jag försökt gått så bra jag kan på högerfoten men de har inte gått bra alla gånger 



Ja men de är min onda lilla dag


   

Av Izabella - 21 september 2011 21:46

Ja jag vet att de är förbjudet och "faliga" tankar eller längtan


Men när jag satt på bussen hem for mina tankar till att få sitta under en filt och ha en varm kopp te i handen. En sen höst precis innan den värsta kylan och snön kommer.


Ja jag vet att jag just nu är inne på förbjudet område men tyvärr är de så nu

Av Izabella - 21 september 2011 21:39

Aj aj aj aj aj aj


Som ni säkert vet så stukade jag ju foten för 2 månader sedan. Nu har de gått upp igen fast inte i samma smärta men de gör jätte ont iaf.


Så såg de ut då

     


Och så här ser de ut idag


 

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards