Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under augusti 2012

Av Izabella - 28 augusti 2012 10:56

Jaja jag vet att de blir väldigt mycket tjat eller de kommer bli mycket tjat om att jag på torsdag fyller 17 år...

Men jag vet inte vad de är med mig och födelsedagar/julaftonar...
Så snälla snälla kan de inte bli torsdag nu jag skulle vara de lyckligaste tjejen i världen om jag bara linne blunda och be till Gud eller någon och sen när jag öppnar ögonen är de torsdag 30/8 och klockan var typ 17.00
Men de lär väl aldrig hända så jag får väl helt enkelt vänta och vänta och vänta på att de blir torsdag helt av sig själv....

Av Izabella - 25 augusti 2012 21:46

Ja idag och för några minuter var de första gången jag va inne på bloggtrafik.nu och såg en blogg som jag kännde igen och som jag även följer annars också.
Tycker att ni oxå börja följa VÄRDENS BÄSTA SYSTERs blogg
emilialindman.spotlife.se

Av Izabella - 25 augusti 2012 21:25

Ja går och idag tog jag och städa mitt rum inför nästa söndag (2/9) då jag ska ha mitt andra "kalas" efter som jag fyller 17 på torsdag (som ni säkert redan vet) och då kan ju alla släktingar komma så då får de bli kalas torsdag och söndag
SÅ HÄR SER MITT RUM UT NU;

Av Izabella - 19 augusti 2012 13:33

Imon börjar (tyvärr) skolan igen vilket gör att jag inte bara går om kring i mysbyxor och någon tröja och då hade jag tänkt köra DAGENS OUTFIT igen...
Hoppas ni också vill att jag kör dagens outfit igen!

Jag ska även från och med imon börjar bli bättre på att blogg de känns som om den är på paus väldigt mycket nu för tiden vilket är lite synd eftersom antalet unika besökare per dag har börjat öka lite....
Men ska försöka bli bättre jag lova ( för jag x antal gången) men nu ska jag försöka hålla de oxå

Idag tänkte jag bjuda på en bild när jag sätter rekord och även ta över ledningen på SUBWAY SURF

Av Izabella - 19 augusti 2012 00:21

I miss you
Du är ett smärtsamt tomt hål i mig som bara växer för varje dag
Längtan och saknaden efter dig är så stort att jag snart inte orkar detta längre...
Snälla kom jag vill inte vara ifrån dig längre de gör för ont i mig utan dig
Jag är halv och trasig utan dig

Av Izabella - 10 augusti 2012 19:54

Sveriges herrhandbollslag har nu spelat sig till en OS-final

12 år sedan svenska herrarna spelade OS och nu kommer de och kankse är lite borträknade (inte av mig) och sen spelar sig till en Final och nu hoppas vi på att de är fjärde gången gillt och att vi vinner ett OS-GULD I HERRHANDBOLL

MEN NU SKA JAG NJUTA LITE AV ATT JAG SKA KOLLAR PÅ EN OS HANDBOLLS FINAL PÅ SÖNDAG OCH KOLLA LITE PÅ FRIIDROTTEN

Av Izabella - 5 augusti 2012 14:25

Övrelinnet- Ginatricot
Underlinnet- Hm
Byxor- Hm
Armband- Mc

Av Izabella - 4 augusti 2012 18:52

Nu får ni en lite chans att bestämma om jag ska ha FRÅGESTUND här eller inte....

Har ni några frågor på gång och vill att jag ska köra en frågestund eller ska jag vänta en stund??

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards