Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under december 2011

Av Izabella - 29 december 2011 12:28

Har ni inga alls...

Trodde nästa att de skulle kommit hur många som hellst nu..

Men de gapar tomt som vanligt...

Och era frågor till mig kan ni inte lita på att någon annan ska fråga utan de lär ni göra själva faktisktfinns nog inte så många flera än DU som undrar den sakerna du gör...


Bsv

Av Izabella - 28 december 2011 11:15

Idag spelar Bjerringbro-Silkeborg mot Nordsjælland Håndbold

Av Izabella - 27 december 2011 16:56



Du svek mig

Du visste min ömma tå och va tvungen att kliva på den

Gav ett förtoende åt dig som du svek hur f*n tror du någon ska kunna lita på dig som du håller på  

Av Izabella - 27 december 2011 16:50





Ta fram era pappaer med ALLA  frågor till mig nu och skriv ner dem för nu j*vlar är de FRÅGESTUND

Av Izabella - 24 december 2011 18:39

Idag är de ju JUL som ni säkert redan vet :) Och jag har fått mysdress, 2 böcker, 200 kr på myntet, massa pengar, presentkort på hårfager, nagellack, halssduk, 2 ringar, halsband, stekpanna, presentkort på skönt under, lott och skyddsängel. Hoppas ni också har fått bra presenter och självklart att ni har haft en trevlig dag oxå :D

Av Izabella - 22 december 2011 12:53

Jag hade tänkt att jag skulle svara på en kommentar här i stället för under kommentaren känns lixom ibland som om vissa inte tror att jag svara på era kommentarer eftersom när jag godkänner och svarar står de (1 kommentar) och inte som på andra bloggar (2 kommentarer)

Här är en kommentar från Gubbfan:


Nog är vi dåliga på kommentarer.
Men så är det.
Vi lever i "någon-annan-samhället".
Någon annan skall kommentera.
Någon annan skall protestera över all världens orättvisor.
Någon annan...


I alla fall önskar jag dig och alla andra unga människor en fin jul.


Ha så bra och ät inte för mycket av all mat och allt godis.
Man blir bara dålig av det.
Fast man kanske blir sämre av att äta för lite...
Det är bara du som vet hur mycket som är din optimala ranson :-)


God Jul i alla fall


Ja de kanske är så Gubbfan att någon annat alltid ska kommentera. De är sorgligt för när inte den andra gör de blir de ju ingenting. 

Och för er som ÄLSKAR min blogg så BÖRJA KOMMENTERA för inga kommentarer ingen bloggning. Och efter som jag förmodlar att ni är som så duktiga att gå in och läsa min blogg vill läsa om mitt liv och för att ni vill "ta de av mitt liv". Så hoppas jag ju också att ni kan kommentera ni behöver inte skriva fler långa rader utan de räker med kort rader, få rader bara ni KOMMENERAR för jag bloggar om mitt liv ni läser och sen är de lixom slut. Jag får TJATA mig till kommentarer trötta ur er med KOMMENTERA KOMMENTERA. Och den enda andledningen till de är för om jag inte får några kommentare skiter jag snart i bloggen då får ni börja följa någon annan som kanske redan har flera trogna kommeterare så ni slipper. Blir inte de bra. Vi lägger ner WENGANs blogg så slipper ni ta och skriva någon kommentar till mig. Gud va skönt va att jag inte tänkt på de tidigare, ATT NI BARA INTE VILL KOMMENTERA UTAN BARA LÄSA OCH HOPPAS ATT BLOGGESKAN/BLOGGREN INTE BRYR SIG OM KOMMENTARER. Ja jag hittade läsningen på mina kommetar problem. Finns bara ett beskymmer JAG VILL INTE LÄGGA NER BLOGGEN JAG VILL FORTSÄTTA BLOGGA. Men jag är oxå så ego så jag vil ha kommentarer, få ett litet kvitto på att någon läser min blogg.


God jul på dig oxå Gubbfan

Bsv

Av Izabella - 21 december 2011 11:15

Idag spelar Bjerringbro-Silkeborg mot Aalborg Håndbold

Av Izabella - 21 december 2011 10:57

Jaa nu skulle jag vilja ha lite kommentare på inläggen om:- Frågestund - Bloggplatsen i mobilenNär de gäller frågestunden har jag bara fått 1 jag och skulle behöva minst 2 till men ju fler dessto bättre.När de gäller Bloggplatsen i mobilen har jag inte fått ett ända lite tips på hir jag skulle kunna få de vilket är lite synd för er trogna läsare.Hoppas kommentarerna trillar in altligen på detta inlägg eller på de ordinarie inläggen..

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards