Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under september 2012

Av Izabella - 27 september 2012 18:22

Jag har funderat LÄNGE på om jag ska göra en tatuering när jag fyller 18 och nu i veckan bestämde jag mig för att göra en "liten" tatuering.
De kommer bli en text: de ska stå, 09.50
Men jag vet inte än vart jag ska ha den men med 11 månader kvar så hinner jag nog fundera ut vart jag vill ha den.

Så saker jag har att fundera på angående tatueringen är:
? Vart jag vill ha den
? Hur stor den ska vara
? Hur mycket kan den kosta och har jag råd

Av Izabella - 26 september 2012 09:22

Idag släpps den 7 (10) Johan Falk filmen. Spelets regler
Ååå Gud va jag skulle kunna döda för att få se den filmen idag...
Men de är väl bara att vänta å se den förhoppningsvis om ett tag. Ska be pappa beställ hem den

Av Izabella - 15 september 2012 18:18

Nu har jag ÄNTLIGEN färgat mitt hår SVART kan vara första gången i mitt liv jag har svart men JAG ÄLSKAR DE NÅGOT UNDERBART MYCKET

Av Izabella - 12 september 2012 08:51

Linne- Hina Tricot
Kofta- hm
Byxor- ?

Av Izabella - 11 september 2012 07:11

Tröja- Gina Tricot
Byxor- hm

Armband- Lindex

Av Izabella - 10 september 2012 07:46

Tröja- Gina Tricot
Linne- ?
Byxor- Hm (tror jag)

Av Izabella - 8 september 2012 15:07

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAA

Äntligen om en vecka är de äntligen dax att få lite förendring ifrom av ny hårfärg. Kommer fortfarande vara mörk i håret men denna gång kommer jag även färga MÖRKARE. Och andledningen är för att jag ska kunna ha mitt löshår i utan att de syns på 1 mils avstånd att de är löshår (pga att löshåret är mycket mörkare än mitt hår) men de kommer säket syns att de är löshår ändå men inte på färgen utan säkert på något annat tror jag

 

Ja men om en vacka altså ska jag bli mörkare i håret igen LÄNGTAR IHJÄL mig, hade haft förhoppningar om att jag skulle kunnat färga mig för över en vecka sedan så de blev innan min födelsedag men men får ta de om en vecka och lagom till min kusin Saga's 4 års dag (jag kan inte fatta att Saga blir hela 4 år om en vecka herre gud var ju nyss hon var lite bebis men aja nu fyller hon snart 4 år) och nu ska jag inte sitta och tröka ut er om hennes ålder eller något annat

 

Utan jag ska avsluta för denna gången vill mest bara in och berätta om min förändrig (och JA jag lovar kommer bli före och efter bild HÄR, på INSTAGRAM och FACEBOOK)

   


ps. på sista bilden var jag tvungen att göra en svart cirkel på aniktet pga ful ful min ds

 

Av Izabella - 7 september 2012 17:11

Eller är de egentligen de..??


Aja hursom helst hade jag tänkt att ni nu 8 dagar efter min födelsedag skulle få se vad jag fick i 17 år paket


från pappa:


   


från mamma, Emilia och Jan:


   


från Jan's mamma:


 

+ en blomman som jag inte har kort på


från famor och farfar:


             

+ en trisslott (tyvärr ingen vinst)


från mormor och Kjell:


       

+ en tavla med tre olika kort på mig (den kommer jag säkert lägga upp foto på bloggen på söndag eller så)


från moster, Micke, Ida och Saga:


     

+ 2 teckningar en från Ida och en från Saga


från morbror:


 


från Märta:


 


från morfar och Lena:


       


från Kenneth, Erika, Maria och Jens:


 


från Roger, Anna, Angelica, Michaela och Izabella (tror de var från alla dem även fast de bara var en som kom):


 


från Faster, Anders L, Lina, Minna, Anders F, Robin, Sofie, Kevin, Svea och Fiona:


                     


Ja men de var nog de presenterna jag fick (kan ärligt säga att jag) kanske har jag glömt några men då kommer de nog upp på bloggen allt eftersom jag kommer på att jag glömt de



Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards