Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under april 2011

Av Izabella - 30 april 2011 18:42

JAJAJAJ tänker ni nu är fortsätt med de för nu kommer lite bilder från Valborg

   

   


Min mat idag
Laxplanka (hem gjort och god)




Laxplanka och drickan




Syrran normal som vanligt




Jag och min middag (Jag vet att jag lipar "snyggt")

Av Izabella - 30 april 2011 16:09

Jaha då va de 30 april 2011. Och de här kanske är de sista inlägget för denna månad. Men så kanske de inte blir vilket jag hoppas. Men eftersom jag känner mig själv och vet att jag inte e så bra på att blogga. Så vet jag inte riktigt om jag kommer ihåg att blogga igen idag men jag hoppas på att jag ska kunna blogga 2-3 gånger till men men eftersom Izabella Wengan Wengelin inte är den som gör som hon säger.Okej om vi nu säger att de här e de sista inlägget denna månad vilket jag HOPPAS de inte är så ska jag bara säga att jag ska fira Valborg men familjen på mammas sida vilket e;Mamma, Emilia och Jan och så klart lilla jag oxå.Kanske kanske kanske blir de någon mera jag vet inte inte men som de är just nu så blir de vi 4.Hur ska DU fira Valborg idag då?Blir de kanske fest för DIN del?Kanske en lite vitValborg för DIG?GLAD VALBORG ELLER VA NU DE HETER

Av Izabella - 29 april 2011 15:15

Ja de kanske e många som tycker att jag ska gör som andra bloggerskor och ha en frågestund och därför tänkte jag bara säga

NI HAR EN FRÅGERUTA HÄR BEREVID SÅ OM NI FRÅGA NÅGOT GÖR DE I FRÅGERUTAN


Av Izabella - 28 april 2011 13:45

Ja precis jag är lite snäll idag och kommer att lägga ut lite bilder idag även fast de inte är på mig men hoppas de funkar ändå


 


Fredrik Petersen är en av alla sportkillar så jag är "lite små kär i"

Han är handbolls speler som till vadags spelar i Bjerringbro-Silkeborg i Danmark men som spelar i Svanska landslaget vid "lands"mästerskap

Kan hända att de kommer ett litet inlägg om Fredrik vid ett senare tillfälle.

Tänkte ha ett inlägg om "snygga" killar



Mikael Lustig är en av alla sportkillar jag är "lite små kär i"

Han speler fotbollspelare och spelar till vadags i Rosenborg i Norge men spelar i Svenska landslaget vid "lands"mästerskap.

Kan hända att det oxå kommer ett lite inlägg om Mikael vid ett senare tillfälle.

Tänkte ha ett inlägg om "snygga" killar


   


Johanna Sällström var en av i mina ögon våra bästa skådisar men hon dog som ni säkert vet 13 februari 2007 bara 32 år gammal.

Sorligt men tyvär så är de så. Förstår inte varför en så ung och vacker person ska ha de så svårt att man tar livet av sig. Jag och säker andra kommer mest minnas henne som Linda Wallander i Wallander-filmerna.

Kan hända att jag oxå gör ett litet inlägg om Johanna.
Tänkte gör lite inlägg på olika skådisar Svenska som Amerikanska. Tjejer som killar


 


Emil Forselius var en av i mina ögon våra bästa skådisar men han dog som ni säkert vet 1 Mars 2010 bara 35 år gammal.

Sorligt men tyvär så är de så. Förstår inte varför en så ung och vacker person ska ha de så svårt att man tar livet av sig. Jag och säker andra kommer mest minnas honom som Patrik i Wallander filmen Indrivaren eftersom de va den sista filmen han gjorde innan ha valde himmelen

Kan hända att jag oxå gör ett litet inlägg om Emil.
Tänkte gör lite inlägg på olika skådisar Svenska som Amerikanska. Tjejer som killar


Av Izabella - 28 april 2011 13:43

Ja snäll svara på min omröstning eller de kanske rättare sagt är en liten fråga.


Jag hoppas att DU svarar ärligt så att de inte blir något fel

Av Izabella - 27 april 2011 21:38

Ja då har de varit en chill dag.Vaknade sådär vid kanske 10 tiden upp slå på tvenkäkade lunch vid 12 sen hem titta på dvd idag blev de Irene Huss Glasdjävulen och Irene Huss ElddansenSen när farsen kom hem drog vi på gym för andra dagen irad och körde 1 timma.Sen hem glo lite på tv blogga och snart så ska man väl krypa ner i den gossiga sängenSov Gott ni oxå

Av Izabella - 26 april 2011 11:09

Jaha då var de tisdag och man har påsklov  

Även fast jag blev väckt imorse så är jag på väldig gott humör  

Fast jag vet inte vad jag ska göra idag så de haer väl dragit ner mitt humör. Men hoppas jag kommer på något


Hoppas ni får en trevlig tisdag

SOLA LUNGT

//Wengan

Tbx

Av Izabella - 25 april 2011 21:00

YES nu är jag tbx på nätet igen

Har längtat länge efter er och bloggen hela påsken hoppas ni har längtat oxå


 

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards