Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under september 2014

Av Izabella - 30 september 2014 12:00

     Topp 10 bästa handspitarna   
1                         Paris Amour
2                    Sweet Clementine
3                     Pink Champange
4                    Perfect Beach Day
5                   Coastal Surf & Sun
6               Fresh Picked Tangerines
7                        Meyer Lemon
8                      Mandarin Citron
9                      Sunflower Citrus
10                       Golden Apricot



 

  Topp 3 bästa läppbalsamen EOS 

1     Honeysuckle Honeydrew (smak av melon)
2            Blueberry Acai (smak av blåbär)

3

               Sweet Mint (smak av mint)

  Topp 6 bästa läppbalsamen BABYLIPS 
1Grape Vine
2Pink Quartz
3Twinkling Taupe
4Mirrored Mauve
5Soothing Sorbey
6Pink Me Up



 Topp 2 body misten 
1           Love Spell
2        Pure Seduction

Av Izabella - 26 september 2014 18:30

HÄR KOMMER ÄNTLIGEN HAULEN SOM VI ALLA LÄNGTAT EFTER:
SOM VANLIGT ÄR JAG TOTALT VÄRDELÖS PÅ ATT SPAELA IN HAULAR OCH ÄVEN PÅ ATT UTTALA ENGELSKA ORD MEN JAJA HAULEN KOMMER ÄR IAF



 

 På tisdag kommer toplistan upp.
Den är redan fördig och ligger nu som en tidsinlagt inlägg. Så på tisdag klockan 12 finns min toplista uppe över dem olika sakerna.


Lite längre fram i oktober kommer även ett anna inlägg som har med det detaa att göra så håll ut. Jag vet att det är hundra år mellan inläggen men men i ett ointresant liv utebild dess värre inläggen.


Ha det så bra i helgen så hörs vi på tisdag igen

Av Izabella - 24 september 2014 10:01

Vaken. Ledig. Ensam hemma. Detta kan ju bara betyda morgonmys med mig själv :)
Finns det något mysigare än att ta på sig en onepice och ett par mjuka sköna strumpor. Fixa en kopp kaffe och sen sätta sig i soffan lyssna på tystnaden. Och bara njuta av stillheten och stoppa näsan i en bok.. Nej jag tror inte de iaf inte en höstdagen som man nog kan kalla denna morgon för :)

Nu ska jag sätta mig och sörpla lite kaffe och låta mig sjunka in i bokens underbara värld.

Ha de så bra min vänner och ovänner där ute så hörs vi och syns vi kanske snart igen.

Av Izabella - 14 september 2014 21:24

Ja men då har man gjort sitt första val. Nu är valröstar oskulden tagen och 3 fina blanketer från mig räknas nu in i Sveriges val.
   


Vad jag valde att rösta på kommer jag inte säga. Det är ju typ en norm i Sverige att hålla valet hemligt. Men jag hoppas iaf att partet jag röstade på till riksdagsvalet får så pass många mandat att dem kan göra så mycket för Sverige dem kommande 4 åren.

Kommer inte säga vad jag röstade på men i mon kan jag säga ungefär hur det gick för mina partier. (Röstade på 3 olika partier)



Just nu sitter jag och lyssnar på valvakan och käkar lite advokado med räksallad och dricker lite te

   

Av Izabella - 9 september 2014 23:09

Ja jag vet att jag sa att jag skulle fixa en haul av sakerna jag beställt. Men tyvärr har jag varit sjuk nu sedan typ 26 augusti så jag har inte kunnat satt mig och spelat in haulen.

Vet också att jag lovade er bilder på mina 19 årspresenter. Och jag har glömt att fota sakerna p.g.a att jag jobbade förra veckan anars hade jag haft biderna på mobilen nu och kunna fixa inlägget till er tils imon. Och nu tänker du så här; fota nu du, använd blixten om du tycker det är för mörk att fota nu på kvällen. Men då kan jag svara på din fråga genom att säga att mina saker är i H och jag är natuligtvis i A denna vecka. Som vanligt är sakerna, eller ska jag säga att det är jag som är på fel plats hela tiden. Så är det men skillda föräldrar och det fins det nog många där ute i vida Sverige som kan hålla med om. 


Men jag lovar och svär (typ kan inte helt göra det faktiskt eftersom det är mig det handlar om) att jag FÖRSÖKA komma ihåg att fota sakerna när jag kommer hem till pappa i H igen på söndag. Och sätta mig och fixa inlägget och skicka upp det här på bloggen till på måndag.
Ska även förska spela in haulen denna vecka och lägga upp den typ i helgen.

Ska även fixa ett inlägg där jag kör topp listor på sakerna jag köpte. Alltså top 10 på handspritarna top 3 på läppbalsamen och sen rangordnar jag boby misten.
Men eftersom ni inte har en aning om vad jag har beställt kan jag inte köra den listan innan haulen så ni får vänta på det inlägget. Men jag sak försöka se till så att det kommer upp ett sånt inlägg också..


Puss och hej så länge så syns vi med flrhoppningsvis en haul och bilder på 19 årspresenterna snart

Av Izabella - 3 september 2014 12:00

Hejsan 


Jag köpt för någon vecka sedan. Spray cleaner for make-up brushes från kicks.
Jag har tidigare varit väldigt slarvig med att göra rent min borstar och jag har fått rätt mycket blandade färger när jag använt borstarna. Men sedan jag köpte Spray cleanern så har jag alltid sprayat borstarna efter jag använt dem. Det har gjort att jag nu får den färg jag vill ha och inte en mixad färg..


Jag har typ inget negativt att säga om den än. Jag använder den som sagt efter varje gång jag använt en borste. Det kanske är fel men aja då får jag väl ta och ändra mig sen om någon säger det eller om jag märker att borstarna inte mår bra av att jag använder den så ofta.

Denna spray är lätt att använda och torka av. Man kan lägga tillbaka borsta direkt och behöver inte vänta.

Ja men detta blev ju ingen recention märkte jag men aja. Jag rekomendera spray cleaner från kicks. Men jag är inget proffs på denna och det finns säker 1000000 gånger bättre sätt att göra rent borstarna..

Av Izabella - 2 september 2014 17:31

Detta smyckes skrin har jag många smycken och piercing smycken. Speciellt örhängen..
I början av April i år tog jag 2 till hål i vardera öronsnibbe. Jag har nu alltså 3 hål i vadera öra.
Jag alltid örhängen när jag är ute och shoppar. Hur många örhängen jag har vet jag inte men en sak vet jag. Sedan jag tog dem andra två hålen har jag för många örhängen. Jag kan typ inte matcha dem.

Ibland undrar jag varför jag köper så många piercing smycken egentligen. Jag har för många till både öronen och tungan.


Och mina planer på att göra fler piercingar kommer ju inte göra att mitt föråd med piercing smycken minskar..

Ville bara titta in och skriva av mig detta.
Vi hörs snart igen.

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards