Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under augusti 2013

Av Izabella - 29 augusti 2013 00:00

Nu j'vlar är de riktigt nära imon smäller de

Skola sen j'vlar äre FEST som älskade klassen


ååååå fattar inte att jag är 17 år och 364 dagar och att jag imon äntligen bli 18 fucking år


FEST FEST FEST


 

Av Izabella - 28 augusti 2013 00:00

 



BARA TVÅ J*VLA DAGAR KVAR NU INNAN JAG FÅ GÅ PÅ KROGEN OCH DRICKA OCH SLIPPER VAR DEN ENDA 17 ÅRINGEN I MIN KLASS


Av Izabella - 27 augusti 2013 19:24

Idag i skolan gjorde vi demens test på varandra och ingen av oss i klassen har demens. :)
Har inte gjort något mera kul idag :(
IDAG ÄR DET BARA 3 DAGAR KVAR :D :D ÅÅÅÅ JAG HÅLLER ÄRLIGT TALAT PÅ ATT SPICKA TROTS ATT JAG VET ATT JAG INTE KOMMER FÅ SÅ MYCKET KUL PAKET.

Så här såg jag ut idag:

(Sorry för dåliga bilder)
Klänning/tröja - Hm
Byxor - Lindex
Klocka - Guldfynd

362

Av Izabella - 27 augusti 2013 00:00

Nu är det 362 dagar sen jag sist fyllde år vilket betyder att de om 3 fjutiga dagar har jag födelsedag

PÅ FREDAG ÄR JAG F N 18 ÅR YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES

 

Av Izabella - 26 augusti 2013 20:40

Hejsan!
Idag fick jag sovmorgon till 10.30 sen hade jag 3 stycken 90 min lektioner lite jobbigt men men.

Sen efter det var jag och mamma och beställde maten som jag ska bjuda på på fredag.


Efter det när vi kom hem började jag kolla på Elgigantens hemsida på en tassimo kapselmaskin och några tillhörande kapslar och jag kan säga att jag blev HELT JÄVLA KÄR och vill verkligen ha dessa saker:

Tycker om svart och denna maskin tyckte jag var ganska snygg

Och dessa "smaker" skulle jag vilja testa.

Och så en sådan här kapsel hållare men jag behöver absolut inte alls ha en sådan men jag kände att det skulle bli lite bättre ordning om jag hade en sådan här :)


Finns ju nu bara typ ett litet (egentligen stort) problem. Har inga pengar även fast maskinen jag hittade kostade typ 1200 kronor mindre än alla andra :(

Av Izabella - 26 augusti 2013 09:28

Tröja - Lindex
Byxa - Lindex
Armband - Lindex
Klocka - Guldfynd

Av Izabella - 25 augusti 2013 17:37

Ja men ska man ändå städa inför 18 års klasset kan man väl testa att möblera om lite och ser hur det blir. :)
Hoppas på att det blir bra :)

Här står sängen nu.
Innan stod den in mot väggen och jag hade säng bordet på högra sidan. Får se hur detta blir nu då. Åker till mamma ikväll så kan tyvärr inte testa ikväll om det går att sova med sängen "i mitten" av rummet.

Av Izabella - 24 augusti 2013 19:28

I måndags var det dax för skolan igen. Vi gjorde inte så mycket förutom att samlades i aulan och lyssnade på rektorerna och sen träffades i klassrummet och fick schemat och andra papper.
I tisdags hade vi inte heller några lektioner utan vi träffades hela VO hänger och visade 1:orna runt i skolan. Tror dock inte att dem hittar i skolan trots det. Sen efter rundvandringen så lekte alla VO klasser olika lekar. Inget som så speciellt roligt. Sen på efter middagen gick vi till Avesta Art tråkigt som vanligt.
I onsdags blev det sovmorgon och sen på eftermiddagen var vi till Visentparken med några pensionärer och efter det inget mera.
Men i torsdags började skolan på riktigt då lektionerna tog fart. Och vi fick även reda på att av 9 lektioner ska vi ha 4 styckena tillsammans ned andra 3:or vilket jag tycker är SUPER TRÅKIGT vill hellre bara va med min underbara klass.
Och igår (fredags) var det bara lektioner sin gällde.

Nästa vecka är det ingen vanlig vecka för på fredag FYLLER JAG 18 ÅR men först måste jag gå i skolan och lära mig massa saker.

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards