Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Izabella - 13 augusti 2013 18:44

Ja men eftersom det var typ över 2 veckor sedan jag sist blogga tänkte jag köra en lite bildbomb och avslöja pytte pytte lite om vad som hänt den senaste tiden

Åkt båt på Dalaälven
Badade även då men har inga bilder på det i min mobil

Åkt på semester till Höganäs och tältat med mina älskade kusiner. Som självklart kollade på film hela vägen ner och lite på vägen hem sen

Igår var det 18 dagar kvar innan jag fyller 18 år :D

Pimade min mobil med två stickers som man kunde ha på t.ex mobilen som jag har. Dem är från Frida tidningen nr. 17

Har även uppdaterat min mobil idag. Jaja jag vet att jag är sist i Sverige och att uppdateringen har funnits JÄTTE JÄTTE länge.

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards