Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Izabella - 19 augusti 2013 23:03

Ja men idag var det dax att återgå till vardagen och rutinerna igen :(
Med andra ord dax för skola. Iofs började jag 3:an idag vilket betyder att det bara är upploppet kvar nu innan jag blir klar med skolgrejen för denna gång.
Va skönt att få träffa min underbara klasskompisar igen har saknat dem alla under sommarlovet men nu ska jag få träffa dem dagligen igen :D

(Glömde tyvärr ta dagen outfit bilder idag :( Men ska försöka skärpa mig på den punkten framöver då jag faktiskt har "normala" kläder på mig nu och inte bara trekvarts mjukisar och ett linne)

Annars kan jag vill inte tillägga så mycket mer förutom att jag var nere på stan idag och säkert gjorde av med 1000 kr (det mesta på skit saker).

NU SKA JAH SOVA HÖRS FÖRHOPPNINGSVIS IMON

Puss & Kram

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards