Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under september 2010

Av Izabella - 17 september 2010 18:53

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Snart e det Camp rock 2 men mina Jonas brothers

Så jävla rolit det ska bli      


          

Camp Rock 2

         

Av Izabella - 17 september 2010 10:45

Jo då va den här skolveckan över och det e en skolvecka jag helst skulle vilja hoppa över. Som jag hellst skulle vilja suda ut men inte måndagen som jag har skrivit i ett annat inlägg då värdens bästa WAKEUP LITTEL SUZY komma trea så bara tisdagen, onsdagen, torsdagen och fredagen skulle jag vilja sudda ut ur mitt liv väldigt lätt. Hoppas nästa vecka blir roligare än den här piss veckan. Men iaf nu ska jag sluta det här inlägget och återgå till soffan och fortsätta att ha tråkigt och vila och hoppas att det ska hjälpa mig att sluta ha så jävla ont i magen.


Hoppas eran Fredag e bättre än min fredag och hoppas er helg blir roligt också jag ska försöka skriva i helgen också men jag lovar inget.


Kram för den här veckan

Av Izabella - 16 september 2010 15:45

Fortfarande sjuk fan va trökigt.

Men en som är glad idag är nog Nick Jonas som fyller 18.   hurra hurra    

Nick även fast du inte läser det här som hoppas jag att du för en bra 18 årsdag


jaha idag va det inte ett långt inlägg med det är iaf några rader som ni kan läsa igenom på 5 sekunder

Av Izabella - 15 september 2010 16:14

Japp då var det Onsdag och halva veckan har gått men det här e nog en vecka som jag kunnat hoppas över eller iaf igår och idag.

Men jag vill gärna inte hoppa över Måndagen då man var på trav och såg WAKEUP LITTEL SUZY  bli trea    

Hoppas min magvärk och illa mående går över tills imon för det e hur tråkigt och jobbigt som hellst att liga hemma och inte göra något  



En jävla bra låt som jag kan som jag kan sitta och lyssna på i eveheter precis som den hät låten



De e just nu mina två favoriter för utom alla Miley Curus, Jonas brother och Justine beber som e så jävla bra

Av Izabella - 15 september 2010 15:45

Grattis Saga på 2 årsdagen hoppas din 2 årsdag blir rolig med många skratt som bara du kan

Av Izabella - 14 september 2010 15:25

Här har jag lite boktips till er

 

TitelFörfattare
Tjej 15, kul men knäpp 

Sue Limb

Tjej nästan 16, Kär och deseratSue Limb
Liv och LovisaEmma Granholm
Ett nytt liv på köpetEmma Granholm
Hata RomeoRachael Wing
Såld

Natasja T. och

Vera Efron

Det fattas en tärningJohanna Thydell
Om jag kunde drömmaStepheine Mayer
Jag minns inte varför jag älskar digGabrielle Zevin

 

Och många mera som jag inte orkar skriva just nu bara

Av Izabella - 14 september 2010 15:01

Ja jag vet att jag e så jävla dukigt på att blogg men jag vet inte vad som händer jag få aldrig någon lust eller ork att blogga så jag vet varför det står 0 besökare varje dag

Men nu ska jag försöka blogga lite mera iallfall fast som ni redan vet så är jag ju så dukigt att göra saker som jag lovar. Men vi får alla hålla tummarna att jag gör som jag försöker lova nu.


Ja men nu till min lilla jobboga dag som har bestått den mästa tiden till att försöka tänka på ngt annat än min jävla magvärk  

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards