Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under december 2010

Av Izabella - 25 december 2010 17:34

Jaha då var det juldagen 2010 och jag fick en mobil igår det va en xperia x10 mini pro. Och jag är jätte glad över de, jag har velat ha det här mobilen så jag vart jätte glad när jag öppnade paketet och såg att det va en xperia x10 mini pro i paketet. Jag fick ju så klart inte bara en mobil utan också kläder, böcker och presentkort. Men jag har inte fått alla paket än för jag fira de jul hos mamma så paketen som jag har inte fått från pappas släck än. Så jag kanske får flera fina paket när jag kommer hem till pappa.

Av Izabella - 4 december 2010 17:37

   Victoria Justice


    Miley Cyrus   Avan Jogia

Av Izabella - 3 december 2010 18:30

Jaha då var det December 2010 då.

Ja snart e de ju fan december 2025 och man e 30 e fan inte många år kvar hahah.

Men nu e det bara 2010 om man får säga så och men e 15 mitt i tonåren haha

Ja vet inte varför jag var tvungen att skriva de här jag har skrivit men jag gjorde det för att min toma toma blogg iaf sak få ett litet inlägg till.


I jul ska jag nog vara hos morsan och fira med kusinerna  
men vad ska man ge dem 2 och 3 år e dom ja även deras liv bara flyger i väg snart e dom vuxna de också.



Bara 3 veckor kvar i skolan tror jag. Jobbiga veckor men de e bara bita i varje veckan måste man ju försöka gå.

Jag längtar till JOLLOVET så FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN nu men det e snart här 21 dec säger men tack och hej till skolan för 2010.



FÖRSTA DECEMBER HEJ DÅ KOMMER NU


Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards