Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under juli 2012

Av Izabella - 31 juli 2012 22:01

Nu har jag bestämmt mig efter 3 JA för att köra dagens outfit. Men jag tänkte att jag skulle börja med de imon när de blir Augusti och allt...

Min nedräknig till 17 års dagen fortsätter och idag är de 30 dagar kvar bara...
Men dess värre betyder de oxå att de bara är 20 dagar kvar tills skolan börjar...

Av Izabella - 29 juli 2012 21:12

Nu får ni ännu en chans att få att välja lite smått vad mig blogg ska innehålla och inte innehålla...


TYCKER DU ATT JAG SKA KÖRA DAGENS OUTFIT?

Eller inte??


       

Av Izabella - 25 juli 2012 23:03

Klart jag längtar just nu men de är bra lite jag lovar...

Jag vet att jag bara är 17 år och att jag ska vänta minnst 5 år typ innan de är dax men jag vill ha ett litet barn NUUUUUUUUUUUU

Fattar inte att jag kan vara så barnkär och längta så mycket efter barn som jag gör.

Just nu får jag väl nöja mig bra med att mysa med släckningars småbarn så mycket de går så kommer jag nog snart bli "mogen" att skaffa egna barn en dag. Och nu menar jag inte mogen mogen för de är jag väl men jag menar att jag har en utbildning och jobb och de viktigaste av allt att jag har en bra kille att skaffa de med....

     
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ blir galen på att sitta här och skriva om barn men kännde just nu att jag bara behövde skriva av mig. Och efter som min blogg är de bästa stället så skrivet och skriver och skriver jag....

Nej de värkar inte bli bättre än så här så vi hörs kankse imon
Kom ihåg att nu i OS tider gå in och kolla min andra blogg som jag skagöra mitt utersta för att uppdatera så mycket det går minst ett inlägg om dagen är de planerat från och med lördag

Av Izabella - 25 juli 2012 13:43

Skönt att de snart ska bli lite ny färg

Av Izabella - 24 juli 2012 23:43

Idag hamnade vi ute hos Lina, Anders och Minna efter att först har kollat om Moster var hemma vilket hon inte va.. Och väl ute hos Lina, Anders och Minna blev de så att vi hängde på dem (eller snarare Anders) när de skulle till borlänge..
I Borlänge åt vi på Max och när jag skulle in på toa där gjorde jag en lite upptäckt; toan satt för nära handfatet så jag kunnde inte riktigt sitta ordentligt på toan... DÅLIGT MAX

Nu måste jag sova för jag ska upp 7.30 eller 7.45 för jag måste duchan innan de dra iväg till Nusnäs (vet inte om jag stavade rätt men men)
Blir säkert uppdatering via Instagram och Twitter imon...

Av Izabella - 23 juli 2012 13:05

Kom i håg att du kan följa mig på instagram oxå

Av Izabella - 21 juli 2012 22:09

Hahahhahahaha jag vet att jag är helt jävla dum just nu men jag är typ klart med mina önskelistor till hela släckten.. Hahahha
Jag vet att jag är helt dum någonstas när jag över en månad innan vet vad jag ska önska mig och typ vilka jag ska önska mig de olika sakerna av hahahahahaha
Men för er som inte känner mig så låter de kabske lite konstigt och jag förstår att ni skratta med mig men de är ju så att jag har jäkligt svårt att veta vad jag önskar mig i vanliga fall men nu är jag rätt säker på att jag vet vad jag ska önska mig av alla meb listsn är inte komplet men men jag har ju ett tag till på mig att bestämma mig vad jag ska önska mig men de VIKTIGASTE har jag iaf kommit på...

Nej nu måste jag ta oxh sluta hörs kanske imon

Av Izabella - 21 juli 2012 19:06

Kan f*n inte finns något värre än när man verkligen hoppas på att de ska bli riktig kärlek men två personer som skriver hjärtan till varandra och sen skiter sig allt bara för att jag inte kännde för att skicka vissa bilder på mig....
P***** hade verkligen hoppas på att de en dag skulle vara du och jag.....
Du är en person som kunnde få mig le men tillslut dog lendet ut och jag fick mer ångest över mig för att jag tänkte på K***** och inte vågade satsa allt som gick utan jag hoppades helt iskallt att du skulle förstå mig... Kanske förklarade och utryckte jag mig fel och för lamt och inte så att du förstog eller så vill du inte förstå att jag vill hitta styrka som nu åkt längre ner skulle komma tillbaka innan jag satsade allt som fanns..
Allt känns helvete nu och jag vet inte längre om du och jag kommer finnas, kanske inte änns som vänner som skriver med varandra

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards