Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Izabella - 11 juli 2012 22:09

1- Färga håret svart (vilket jag kommer göra innan skolan börjar igen)

2- Förhandla med pappa om mitt studiebidrag



Av Izabella - 11 juli 2012 18:02

Ja nu var de dax igen...

Just nu sitter jag i tankar på att köpa clip in ponytail och clip in löslugg och förra gången ville jag ha "vanligt" clip-on hår

Andledning till att jag vill ha clip in ponytail är för att jag ska kunna variera mig lite ha utsläppt enna dagen och sen uppsat andra dagen. Och eftersom de inte funkar så bra att ha uppsat men clip.on hår så tänkte jag att clip in ponytail skulle vara jätte bra.

Men de finns bara 2 STORA problem;
1- Jag är inte över 18 som man måste för att få handla på nätet

2- Jag har inte 900 kr just nu

Så jag får nog ta och önska mig de i födelsedagspresent och hoppas på att mina föräldrara är så snälla och köper de till mig MEN MEST CLIP IN PONYTAIL

Nej nu måste jag dra ska iväg och äta med pappa och några till hörs kanske senare

Av Izabella - 11 juli 2012 00:03

Just nu vill jag inte logga in på bloggplatsen för de första man ser är:


 

Och jag börjar bli rätt trött på de nu 

Jag vill kunna logga in och de ska stå:

BLOGGPLATSEN-APPEN FINNS NU FÖR iOS MOBILER eller vad de nu kommer stå


FÖRLÅT ALLA LÄSARE ATT JAG TRÖTTAR UT ER MED MITT TJAT OM APPEN 

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards