Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under juli 2014

Av Izabella - 1 juli 2014 17:07

När man tar studenten så börjar ju arbetslivet. Och för att få det så bra som möjligt är det bra att skaffa sommarjobb redan dagarna efter studenten.
Eftersom jag ha gått vård på gymnasiet och kommer jobba inom det så har jag superbra chanser att får jobb lätt. Det har jag också fått. På dessa 18 som gått har jag haft 9 hektiska dagar med utbildningar, introduktioner och en jobb dag. Sen jag jag fått sommarjobb som sen ska leda vidare till ett timvik förhoppningsvis sen vidare i nästa steg.
Nu har jag min lilla semester som jag tycker alla ska få ha på sommaren. (Men ja det är klart att jag vet att ibland när man får sommarjobb så innebär ju det att man inte får vara ledig. Men man behöver ju inte vara ledig en vecka eller mera. Jag har ju lyxen att jag fick en hel veckas ledigt. Men med ledigt tycker jag att 3-4 samangande ledighet är det som behövs i mellanåt.) Denna vecka får jag vara ledig sen är det fyll fart. 149 timmar ska jobbas på 32 dagar.

Tänkte vara kika in och skria detta helt ointressanta blogginlägget.

PUSS för nu hoppas vi ses snart igen

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards