Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under mars 2012

Av Izabella - 31 mars 2012 13:28

Nu kommer jag att för klara varför jag hade en "bloggpaus" de handlade inte bara om att jag inte hade ork/lust och inte att blogga om utan de finnns en till andledning.


Jag blev så trött på att näsan varje dag logga in och se att jag hade ett eller flera nya kommentarer och bli skit glad för de, och sen läsa kommentarerna och fatta att de inte var såna kommentarer jag vill ha utan ytligare kommentarer där de stod hur ful och tjock jag var. Och för ett par veckor sedar ran bägaren över och jag orkade inte logga in och blogga något mer för jag var så rädd att jag skulle missa alla "roliga" kommentarer för att jag var så rädd att "råka" läsa en elak kommentar. Jag vet att jag inte ska ta åt mig men de är inte så lätt att inte göra de med den personligheten som jag har. Så nu har jag bestämmt mig för att snart kommer denna Izabella vara en helt annan person; smalare, mer aktiv på bloggen och en tjej som ska skita i att ta åt mig av alla idiotiska kommentarer jag får för jag vet ju att alla som sitter och kallar tjejer tjockisar och fula över internät är helt osäkra på sig själva och försöker få andra att oxå få dåligt självförtoende.


Och jag kommer här med också att lösenords skydda vissa inlägg så att dem bara vissa kan läsa dem. Så skulle du vilja få mitt lösenord så för er som har mig som vän på fb skicka ett mejl till och försästen alla kan göra de skicka ett mejl till mig på fb och förklara för mig varför jag ska ge just dig mitt lösenord.


MEN OM DESSA ELAKA KOMMENTARER FORTSÄTTER SÅ KOMMER JAG TILLSLUT ATT LÖSENORDS SKYDDA HELA BLOGGEN

Av Izabella - 28 mars 2012 22:25

Dag 3 av godisfria och träningsveckan och resultatet är: Inget godis ( just nu är de faktiskt inte så svårt att låta bli om man inte tänker på hur de var i affären igår men jag vet att till helgen kommer de bli svårt eftersom ingen vet om att jag har godisfritt men de är bara bita ihop och tänka på att veckan nästan är över och att jag snart får äta igen)Träningen har gott hyfsat hade idrott i skolan idag och då var de simning och livräddning, sen tog jag en långsam promenad när jag slutat och sen har jag även gjort 26 situps så denna dag får GODKÄNT

 
Av Izabella - 28 mars 2012 07:43

Glömde ju uppdatera er igår om hur de går med godiset och träning så jag tar och gör de idag.Resultat: Inget godis även fast de var sjukt nära att jag köpte några chockladbitar när jag var och handlade.Tränade knapp förutom 20 situps och 10 mins gång hem ifrån bussen.

 
Av Izabella - 26 mars 2012 23:17

Dag 1 på den godisfria och träningsveckan Och resultatet är:- Inget godis idag- 30 min simning men tyvärr ingen gång som jag hade planerat. Men imon kör vi igen, Inge godis och en massa träning.Ngn som hakar på godisfria veckan?

 
Av Izabella - 26 mars 2012 19:18

Ojoj undra om jag har haft en lite bloggpaus??? Kan nog vara så men nu ska jag försöka blogga igen.Denna vecka har jag fått en lite utmaning, jag ska ha en godisfri vecka. Vill du oxå ha de gå in på behindeveryman.se och haka på deras och min godisfria vecka, om ni hakar på kan vi ju peppa varandra lite. Och när ni ändå är inne där kan ni ju kolla in lite tränings tips eftersom de råder tränningsvecka på behindeveryman.Mina funderingar på att hoppa till en annan bloggsida ända tills Bloggplatsen fixat appen ligger lite på is. Så nu behöver inte vara oroliga att jag kommer skaffa en till blogg tillsvidare 

 
Av Izabella - 16 mars 2012 19:24

Nu var de ett tag sedan jag bloggade sist känns de som.. Och jag har iofs inget speciellt och säga nu heller men jag tänkte att jag iaf kunde skicka ett mms och tala om att jag lever och att jag fortfarande väntar på appen 

 
Av Izabella - 12 mars 2012 19:40

Tycker du att jag bloggar för sällan?? Börja följa mig på twitter och instagram isf, uppdaterar kanske inte så mkt där men ni får ju reda på saker i mitt liv som inte kommer upp på bloggen ni får även se bilder ni inte får se på bloggen hellerIWengelinHoppas just du kommer följa mig

 
Av Izabella - 11 mars 2012 17:18

Gud vad de ska vara svårt att packa väskan inför färden ner till mamma, har försökt nu sen typ 13 men har hittat roligare saker att göra som att kolla twitter, bloglovin, facebook och instagram isf att packa, men nu har jag iaf lyckas packa mer än hälften av grejerna så nu är de bara små grejerna kvar. Nej nu måste jag sluta att göra andra saker och fortsätta packa hörs senare ikväll. Eller om ett tag när jag har packat klart och är på väg till mamma.

 

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards