Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under mars 2012

Av Izabella - 11 mars 2012 12:39

Kommer nog till största del sms och mms blogga nu tills appen kommer. Så nu kanske vi kommer höras oftare...

 
Av Izabella - 11 mars 2012 12:23

Kan inte låta bli och tänka på gårdagens resultat i Melodifestivalen, kan inte låta bli och tänka på hur mkt jag skulle vilja att de var Danny som vann igår...Har fortfarande inte fått veta vilka ni hejade på och jag är fortfarande JÄTTE nyfiken. Under tiden ni funderar på om ni skulle vilja göra mig lite glad och berätta vilka era favoriter är så bjuder jag på bilder av min favoriter

 
Av Izabella - 10 mars 2012 21:59

Ja nu är de klart att Loreen ska få åka till Azerbajan och tävla för Sverige. Även fast hon inte var en av mina 3 favoriter, så tycker jag att hon är en värdig vinnare och jag tror att de finns bra chanser för Loreen att komma högt upp i resultatlistan även fast "vi" kanske inte kommer vinna men jag hoppas hon kan lyckas lika bra som Eric förra året. För er som nu skulle vilja veta vilka jag hade som favoriter så kan jag nu när melodifestivalen är slut avslöja att min 3 favoriter var: Dead by april, Molly Sanden och Danny Saucedo. Ni kan även nu fast mello är slut berätta vilka ni hade som favoriter och skäms inte om inte de gick bra för din favo, är ju lite nyfiken på vilka ni hejade på även fast de nu är slut...

Av Izabella - 10 mars 2012 20:40

Ja idag var de de ju dax för mello. Och hittils har va hört 6 av 10 och jag sitter och vänta på att få höra de andra 2 favosarna av dem 3 jag har.Har röstat på alla 3 och nu sitter jag och funderar om jag ska rösta igen eller om jag ska hoppas på att resten av Sverige har samma smak som jag. Vilken/vilka är din(a) fovorit(er)?

Av Izabella - 7 mars 2012 20:35

Usch vad håller jag på med egentligen?

Igår klockan 4 håll jag på att blogga från internätet på mobilen och då när jag ska skriva de sista orden fuckar mobilen ur och allt jag skrivit försvann och jag blev jätte förbanad så ska hoppade att skriva om både på bussen hem och på väg till borläng där jag var och shoppade upp hälften av  mina pengar, bilder på vad jag har handlat kommer tyvärr inte upp men jag kan iaf skriva vad jag har handlat:

  • 7 st toppar/bhar
  • 2 "vanliga" bhar
  • 3 ear cliff
  • 1 par förlimmade lösnaglar i lilla färg
  • 1 paket nagel dekorationer
  • 2 par basket skor/converse
  • 3 par trosor

Nej nu ska jag kolla lite bloggar så hörs vi förhoppningsvis redan imon

Av Izabella - 5 mars 2012 22:30

Sorry för att jag inte koalade in och kastade iväg ett inlägg igår, och för att dettta inlägg inte kommer vara seriöst heller. Men just sitter jag bara och väntar på att appen ska komma och därför har bloggen blivit drabbad och den kommer bli drabbad. Idag har jag iaf gått o skolan idag och de kännes okej även fast jag inte hade tackat nej till en lovveckat till, är ju så sjukt skönt att få sova hur länge man vill. Får väl vänta en månad till påsklovet och 3 månader till sommarlovet. Då får jag sova och de ska jag oxå även fast jag inte kommer sova bort hela sommarlovet blir de nog att sova första veckan. Nej nu ska jag avsluta detta inlägg innan de spåra ur allt för mycket. Hoppas nugat haft en bra måndag och att vi hörs imon

Av Izabella - 3 mars 2012 21:58

Idag har de varit en såndär lugn lördag när man inte gjort så mkt mera än typ bara leggat framför tven och ta de helt lugnt. 

Men jag har ju faktiskt gjort lite under dagen:

  • Vaknat 10
  • Varit och handlat (både mat och godis)
  • Varit på thai och handlat lunch
  • Kollat skidskytte (men tyvärr kommer de inget så inlägg på min andra blogg idag)
  • Kollat runt lite på olika kanaler och program
  • Kollar Melodifestivalen (Hur f*n kunde Thorsten gå vidare till Final)
  • Och nu bloggat

Snart på agendan stå: Läggdax (ska ställa klockan på 9 och gå upp i hyfsad tid, måste vända tillbaka dygnet lite tills kolan börjar på måndag igen)


Så nu kommer jag säga GOD NATT och syns imon (Men ni väljer om ni som jag sak sova nu eller om ni ska vara uppe ett tag till) 


P.S Sid visningarna fortsätter stiga sakta med säkert, bara där bloggläsare fortsätt på samma spår så ska jag ta och ge mig bakläxa att börja blogga mera. D.S

Av Izabella - 2 mars 2012 23:29

Ja nu hade jag tänkt berätta för er om hemlisen som egentligen inte är någon hemlis utan jmera en..... jag vet innte vad jag sak säga men nu när jag har suttit och tänkt efter känns de inte som om de skulle vara en hemlighet vilket de ju faktiskt är om man tänker efter jätte mkt. För de är ju något jag har hållt hemlighet för er och alla andra men nu hade jga faktiskt tänkt avslöja den...


Jag hade faktiskt tänkt att jag skulle börja skriva på wordpress och jag hade tänkt haft en lite omrösting om jag skulle de eftersom bloggplatsen inte har haft en app och jag skulle vilja blogga på en blogg sida som har en app men nu när jag igår loggade in och läste att appen skulle komma om 1-2 veckor tänkte jag om och jag kommer inte börja blogga på wordpress utan kommer vara kvar här.

Men jag säger men om inte bloggplatsen har fixat en app inom 1-2 vecor som de har sagt kommer jag nog börja blogga på en annan bloggsida där de finns en app man kan blogga ifrån. Säger inte att de kommer bli wordpress men de finns som ett av förslagen till vilken bloggsida jag kommer börja blogga på.

Så dagen slutsats:

Jag kommer vänta 2 veckor och om inte bloggplatsen fixat appen kommer jag ta mig en funderare på om jag ska byta bloggsida och om jag kommer fram till att jag skulle vilja kommer jag ha en lite omröstning här om ni vill att jag ska byta bloggsida eller om ni vill att jag ska blogga vidare här.

Men om nu bloggplatsen har fixat appen inom 2 veckor kommer jag och förhoppningsvis ni oxå kunna glömma denna dumma tanke jag har haft om att byta bloggsida.


Nu har jag ÄNTLIGEN avslöjat världen SÄMSTA hemlis

Men de var en hemlis och jag lovade att avslöjade så de har jag gjort

Och vet ni vad jag ska göra nu...

Nu ska jag hoppa rakt ner i sängen och ta och sova några timmar så hörs vi säkert imon

Hoppas ni som ville veta hemlisen blev nöjda nu när ni ÄNTLIGEN fick veta den 

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards