Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Izabella - 1 mars 2012 23:00

Tjena!

Nu hade jag tänkt att fira att de har blivit ny månad med ett litet allt i allo inlägg.


Först och främst tänkte jag skriva vad jag har haft för mig idag:

  • Jag har sovit till typ 12 som vanligt, fattar inte hur jag kan vända på dygnet så fort och lätt.
  • Varit i Borlänge och shoppat (Även fast jag inte vara inne på kupolen) och jag kom men med en jäkla massa skit saker och en svart tröja.

Ja men de var min dag typ



Och sen kan jag ta upp ett stort problem ni verkar ha med min blogg, just de att jag aldrig bloggar och att ni tycker de är jobbigt att ibland kan ni kolla in är flera gånger utan att de har kommit något nytt inlägg och ibland när ni loggar in har ni hur många nya inlägg som hellst att läsa. Jag tänkte att jag nu ger ett lite tips och en lite hjälp på detta problem börja följa mig på BLOGLOVIN  där ser ni direkt när jag har bloggat och ni slipper få flera inlägg på en gång att läsa.

Och nu till en annan sak som har lite med de jag skrev nyss att göra:

Nu när jag loggade in här på bloggplatsen stod de att BLOGGPLATSEN APPEN SKULLE KOMMA UT OM 1-2 VECKOR. Vet ni vad de betyder om 1-2 veckor kommer bloggpltsen appen säkert finns i min mobil vilket gör att jag lättare kan blogga. Och jag kan även blogga från mobilen på ett bättre sätt och inte logga in via mobilen på bloggplatsen.se och sen blogga med bara text och med löpande text dess utom. Jag hoppas verkligen att man kan lägga upp bilder via appen för då kommer de komma upp flera bilder här på bloggen och de har ju många efterlyst lite. Men än är inte appen här så jag kan mobil blogga på riktigt så än blir de bara något inlägg när jag sitter vid datan.


Och nu till en fjärde (kanske jag ska säga tredje) sak:
Vi har som ni kanske redan vet gått in i mars vilket jag tycker är underbart för då kommer vi närmare sommaren och solen som jag LÄNGTAR efter nu. Känns som att för varje gång de blir en ny månad så väcks en lite del i mig som gör att jag bara LÄNGTAR ÄNNU MERA efter SOMMMAREN. Dagar man kan sitta ute med ett linne och shorts och läsa en bok medans solen låter kroppen bli brunn och fin. Finns bara ett problem jag är lite feg och andvänder mkt solskydd i början av sommren vilket gör att jag inte blir lika brunn som de andra. Men men när halva sommaren har gått har jag ju hunnit ikapp och min lilla feghet ibörjan syns inte lika mkt?
Hur gör ni? Andvänder ni solskydd i början eller kör ni bara på?



Ojojoj blev lite mer skrivet än vad jag trodde men de är bra för då hinner jag skriva lite mera på min sportblogg innan ni går in och läser den. Så hörs på sportbloggen ni som vi läsa om vad jag skriver för tokigt om vad som har hänt i sportensvärld. Och för er andra älskade bloggläsare så hoppas jag att ni har haft en bra "första Mars" och att vi hörs snart igen

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards