Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Izabella - 2 mars 2012 23:29

Ja nu hade jag tänkt berätta för er om hemlisen som egentligen inte är någon hemlis utan jmera en..... jag vet innte vad jag sak säga men nu när jag har suttit och tänkt efter känns de inte som om de skulle vara en hemlighet vilket de ju faktiskt är om man tänker efter jätte mkt. För de är ju något jag har hållt hemlighet för er och alla andra men nu hade jga faktiskt tänkt avslöja den...


Jag hade faktiskt tänkt att jag skulle börja skriva på wordpress och jag hade tänkt haft en lite omrösting om jag skulle de eftersom bloggplatsen inte har haft en app och jag skulle vilja blogga på en blogg sida som har en app men nu när jag igår loggade in och läste att appen skulle komma om 1-2 veckor tänkte jag om och jag kommer inte börja blogga på wordpress utan kommer vara kvar här.

Men jag säger men om inte bloggplatsen har fixat en app inom 1-2 vecor som de har sagt kommer jag nog börja blogga på en annan bloggsida där de finns en app man kan blogga ifrån. Säger inte att de kommer bli wordpress men de finns som ett av förslagen till vilken bloggsida jag kommer börja blogga på.

Så dagen slutsats:

Jag kommer vänta 2 veckor och om inte bloggplatsen fixat appen kommer jag ta mig en funderare på om jag ska byta bloggsida och om jag kommer fram till att jag skulle vilja kommer jag ha en lite omröstning här om ni vill att jag ska byta bloggsida eller om ni vill att jag ska blogga vidare här.

Men om nu bloggplatsen har fixat appen inom 2 veckor kommer jag och förhoppningsvis ni oxå kunna glömma denna dumma tanke jag har haft om att byta bloggsida.


Nu har jag ÄNTLIGEN avslöjat världen SÄMSTA hemlis

Men de var en hemlis och jag lovade att avslöjade så de har jag gjort

Och vet ni vad jag ska göra nu...

Nu ska jag hoppa rakt ner i sängen och ta och sova några timmar så hörs vi säkert imon

Hoppas ni som ville veta hemlisen blev nöjda nu när ni ÄNTLIGEN fick veta den 

Av Izabella - 2 mars 2012 22:06

Shit va underbara ni är....

Va in och kollade sidvinsningara nyss och jag höll på att tipa av stolen för under de som hittils har varit utan 2012 har ni kollat på min blogg 1 950 gånger. Ja jag vet att ni kanske tycker att de låter lite men för mig är de underbart de betyder att jag har ett snitt på 32 sidvinsningar per dag. Och de är för mig fett kul att veta ni är kanske inte så många läsare men ni går in flera gånger per dag och läser min blogg jag blir helt j*vla lycklig av detta.

Men en sak är lite sorgset och de är de ser ut så här:

Jan: 1 424

Feb: 452

2 dagar av Mars: 74

Ja ni ser de oxå de minskade nästan 1000 sidvisningar från januari till februari och de känns lite ledsam med när jag sen tänkte efter en gång till kan jag faktiskt fatta de inte bara för att feb har 2 dagar mindre än jan utan för att jag bloggade mkt mkt sämre under feb och därför vart de mindre sidvinsnigar per dag men jag skiter i de för JGA ÄLSKAR er alla ändå men nu tycker jag att jag börjar blogga mkt mkt mera och oftare och slår 2012 bästa sidvisnigar/månden och de betyder att jag vill ha mera än 1 424 sidvisningar denna månad. Men jag vet att nästan hela ansvaret ligger hos mig eftersom de är mitt ansvar att blogga mera och oftare så ni kollar mera och sidvisningarna skuter i höjden igen

Nej nu måste jag skicka iväg detta för jag har ju en sak att fundera på och de kan jag tyvärr inte göra medans jag bloggar om något annat så nu dra jag en stund och återkommer senare igen


   

Av Izabella - 2 mars 2012 21:47

Nu har jag haft min underbart sköna Onepiece/Ziperall på mig och jag har även knäppt kort only for you.


Tänkte bjuda på 3 bilder: En som ni känner igen när Onepiecen/Ziperallen hänger på galjen och 2 vär den är på 1 är hel bild och den andra är hur de ser ut när den är uppdragen (obs den när dragkedjan är helt uppdragen är suddig men de syns iaf)

   


Så där nu var den saken ur världen. Alla underbara har nu fått sett en bild på mig i Ziperallen.

Men nu till min lilla hemlis som jag har funderat och funderat på och inte kommit fram till något så jag kommer tyvärr dra ut på den lite till  men kommer säkert skriva om den redan idag så jag tycker ni ska kolla in minst en gång till (och för er som har börja följa mig via bloglovin så är de bara hålla ett extra öga där och spanan om de har kommit in ett nytt inlägg)

Men jag säger en sak ha inte för mkt förväntan för de är lixom världen tråkigaste hemlis jag sitter inne med just nu 

Av Izabella - 2 mars 2012 16:47

 


Japp jag har även jag köpt (fast de vara mamma som betalade den) en Onepice/Zipperall vad den nu heter. Ville ha den i svart (som vanligt med alla min kläder svart svart svart) men de fanns inga svarta i min storlek så de fick bli denna turosa eller om den är blå jag vet inte.

Men en bild på får ni senare när jag har haft den på mig och knäpp kort, kanske redan ikväll.


Hade även tänkt berätta min hemlighet idag men vet inte om de är någon ide att berätta den.... Men kommer fundera lite på de så får vi nog se ikväll om jag väljer att skriva om den eller om de är en hemlighet som bara faller i glömska

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards