Wengan - Ett annat liv än ditt

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2014

Mina vänner just nu

Av Izabella - 28 augusti 2014 22:50

Ja men tror ni inte att jag blev förkyld i måndags...
Kul sätt att börja veckan på eller...

Med endast två dagar kvar innan jag fyller år och önskar mig vara frisk. Har jag suttit hela dagen och varit snorrig..
Hals ontet jag hade måndag och tisdag försvann typ igår och nu sitter jag i skrivande stund och hoppas att jag ska bli frisk till på lördag.

Har haft 4 vänner denna vecka.

 


Tisdagen var dessa mina vänner. Anledningen till att jag inte åt dem på måndagen var för att jag blev sjuk på kvällen och då kunnde vi inte åka och handla dessa. Men på tisdagen då kunde dessa inhandlas och jag satt och knaprade strepsils och kännde hur det blev skönt i halsen ett tag innan jag började få ont igen.


'

Samma med denna har varit min kopmis sedan tisdagen. i början var dem till för att jag skulle kunna andas eftersom ajg var så j****a täppt i näsan till en början. Men sedan igår kör jag in lite för att jag ska kunna snytta mig bättre. Jag kan nu andas som vanligt men ibland måste jag snyta mig och då går det bättre med lite Nasin som hjälp.

 


Dessa ansiktsservetter köpte jag i måndags när jag var på stan. Tanken var att jag skulle kunna torka av min make-up removern på kvällen innan jag la mig så jag slapp ha remover kvar i ansikten när jag la mig. Men i går när snoret började rinna kännde jag att dessa var perfekta att snyta sig i då jag tyvärr inte har näsdukar hemma.

   

Handspriten köpte jag också i måndags på stan och jag har använt den flitit nu sen ajg blev sjuk. Varje gång jag snytit mig elelr nyst i handen kör jag en pump i handen och gunggar in och fortsätter sen med det jag höll på mig innan.
Gör det naturligtvis ibland ändå fast jag inte snytit mig eller nyst. till exempel när jag tvättat händerna eller när jag bara råkar vara i närheten.


Känns bra på något sätt att jag kan sprita av händerna och på så sätt ta bort några av bakteierna. Hat inbilat mig att om jag är ren om händerna och inte har massa bakterier på händerna så blir jag friskare snabbare.


Nej puss och hej för denna gång syns snart igen det kan jag denna gång lova


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 8 mars 2016 13:51

Jag VILL blogga igen men jag känner att jag inte direkt ha vardagen som passar för bloggning. Men om NI vill kan jag prova igen. Ni får gärna skriva vad ni vill läsa om. Tips på inlägg ni vill att jag ska göra/skriva. Jag vet att jag inte blogga...

Av Izabella - 27 oktober 2014 18:58

Jag har varit sugen ett bra tag nu på att köpa lite tekniska prylar. Jag har även i hela mitt liv velat gå in i en butik som säljer mobiler och datorer mm och få komma ut där ifrån med en pryl i handen. Och jo visst har jag väl det men inte en sådan...

Av Izabella - 11 oktober 2014 11:30

Ja ni om ni bara kunde veta hur glad jag är över en skit sak... Fattar egentligen inte varför jag är så glad men det är jag av denna anledning: Inte nog med att han gillar och kommenterar bilden jag la upp på instagram när jag hade läst klart Mar...

Av Izabella - 8 oktober 2014 19:35


Är du precis som jag en liten bokslukare? Jag startade en blogg i slutet av 2013 men lade upp 2 recensioner sen tog jag paus från bokläsandet och sen när jag under året läst ut en bok har jag glömt bort att jag har en blogg men nu kom jag på att jag ...

Av Izabella - 30 september 2014 12:00

      Topp 10 bästa handspitarna    1                          Paris Amour 2                     Sweet Clementine 3                      Pink Champange 4                     Perfect Beach Day 5                    ...

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards