Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under mars 2013

Av Izabella - 27 mars 2013 18:31

Jag fick jag påsklov något som är skönt men samtidigt känner jag mig inte i behov av lov, vet ju hur få dagar de är kvar av denna termin och jag känner mig faktiskt lite stressad över det även fast jag att de inte är så mycket som ska göras.
Men det ska bli helt underbart med lov.


Ska försöka blogga lite under lovet men kan inte lova att jag kommer göra det
Men tills dess PUSS OCH KRAM OCH TA HAND OM VARANDRA

Av Izabella - 16 mars 2013 19:11

Ja men nu är de väl dax att köra igång med träningen känner att min kropp behöver det (inte bara för att jag ska bli smala utan för att jag har smärtor lite här och var och måste börja tränna så att kroppen börjar må bra igen) så varför inte lägga ut en utmaning här på bloggen. Så kommentera nu snälla
Ni skriver SIT UP om ni vill att jag ska göra 5 sit ups och ni skriver ARMHÄVNINGAR om ni vill att jag ska göra 5 armhävningar
Ni kan även skriva båda sakerna om ni vill (gö gärna de)

Av Izabella - 10 mars 2013 16:46

Shit kom nyss på att de är 5 dagar kvar nu innan jag förhoppningsvis om de finns någon mer som vill eller om de finns plats innan jag ska få se JOHAN FALK - KODNAMN LISA jag fattar inte att de snart är äntligen är dax har väntat sedan i september kanske t.o.m augusti jag vet inte men jag kan säga att jag iaf har väntat LÄNGE på att få se KODNMAN LISA har även varit sjuk sugen på att se den på alla möljliga film sidor på internetet men vet ju hur j*vla nice de skulle vara att få gå på bio (Stor skärm och högt ljud som säker kommer göra den 10 gånger mer spännande än om jag skulle sitta och kolla på den på en datorn med sveriges sämsta ljud) så därför har jag kunnat hålla mig.

Men just nu finns de ett litet litet dilemma JAG VET INTE VEM JAG SKA GÅ MED 



Men d eär ju som sagt 5 dar kvar så de kommmer nog lösa sig med vem jag ska gå med

 

 

Av Izabella - 10 mars 2013 13:56

 Vinnaren

 3:an  

 4:an   

 8:an  

Trodde faktiskt inte att någon av dessa 4 skulle vinna men jag hoppade som bara den.

Trodde faktiskt om jag ska vara ärlig att Yhoio eller Ralf skulle vinna men som tur var gjorde ingen av med de utan de vara ROBIN STJERNBERG som vann  

 

Nej jag hade bestämmt mig för att inte blogg något om Melodifestivalen så jag avslutar detta inlägg NU

Av Izabella - 7 mars 2013 20:09

     


Dessa tre böcker tycker jag att du ska läsa om du inte redan gjort de. Dem är jätte bra och de blir lätt att man inte kan sluta läsa när man börjat läsa men vad gör de. Spar dem till i sommar så har ni mycket bra läsning medans ni ligger och solar men de kan då finns lite risk att ni bränner er så ni får ligga i skuggan isf om nu ska läsa boken medans ni solar  
Nej men seriöst nu jag kan nästa lova att alla ni där ute kommer gilla dessa tre böcker så LÄS dem om ni är sugen på att läsa något

Av Izabella - 7 mars 2013 16:59

Ja vem är du som läser min blogg just nu?

Vad vill du läsa om?

Vad vill du inte läsa om?
Hur hittade du min blogg?

(om du läser bloggen ofta vad har fått dig fast för min blogg?)


Har du en blogg som du vill att jag ska läsa länka då din blogg när du skriver till mig i komentarerna.

Vill du bara att jag ska läsa dina svar och inte godkänna så att alla kan läsa svaran skriv det inom parantes högst upp.


Av Izabella - 7 mars 2013 16:05

Idag passade jag på medans jag ändå låg hemma fullt påklädd med 2 filtar över mig att pyssla lite med min naglar vart lite sugen på att måla Nordens flaggor på mina naglar fast jag hade ingen bra röd så jag målade inte Islands flagga utan bara
Sverige x2
Danmark
Finland
Norge
Men nu i efter hand ångrar jag lite att jag inte målade Islands flagga oxå men jag hade inte ju inget rött nagellack med small pensel och jag orkade inte pyssla men kanske ska göra det nästa gång jag får för mig att måla flaggorna på naglarna..

Detta blev resultatet (vad tycks?):

Av Izabella - 7 mars 2013 09:24

Är sugen på den här tatueringen men jag vet inte om jag vill ha den på insidan av handleden.
Har alltid varit lite sugen på att ha en tatuering på insidan av handleden

Tur att det är några månader kvar innan jag fyller 18 år och enns får tatuera mi, så att jag hinner fundera vad för och vart jag skulle vilja ha tatueringar

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards