Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Izabella - 1 mars 2013 21:53

NY MÅNAD 31 härliga dagar i Mars framför oss...
Denna månad ska jag oxå försöka komma igång med min tränning på allvar har haft 2 slö månader hittils så nu är de dax att peppa till lite och få lite tränning gjort.. Längtar till våren när snön försvinner så jag kan få ut och gå/jogga/springa lite i den fina naturen. Men men jag har egentigen inga ursäkter för att inte klä på mig lite kläder på med joggingskorna och ut och springa nu, man får väl se till att ta de lite lugnare och kanske inte springa för fullt där det är som isigaste   


Jag har sportlov denna vecka vilket betyder att lovet snart är slut eftersom de redan är fredag    Men får se de posetivit. Nytt lov om bara några veckor och jag får träffa min underbara klass igen    Dem har faktiskt fått mig att känna att de inte bara är min släckt som gillar mig. Jag vet inte vad jag ska ta mig till nästa år när jag tar studenten. Måste bara se till att hålla kontakten med dem, se till att fixa lite "dajter" (som de verkar heta nu för tiden) men dem. Men inte tänka på vad som händer i Juni 2014 nu ska vi tänka på de som är här och nu alltså 1/3-2013


Annars då vad händer då... Typ ingenting lever på i mitt liv dagarna går och min 18-års dag kommer allt närmare idag är de "bara" 

182 dagar


26 veckor

6 månader

kvar innan jag äntligen blir 18 år och får göra nästan va f*n jag vill   

 

Senare idag eller imorgon ska jag försöka lägga upp lite nya kläder i min gadeerob. Har blivt myck shopping den senaste vecka känner jag men de är bara bra för då får jag lite nytt att matcha och mixa ihop till lite fina (men eftersom de är jag som har dem på mig blir de nog mer fula) outfits.

 

 

Kollade nyss på Gladiatorerna på tven och jag tycker programet är bra men snälla Pansar LUGNA NER DIG LITE vi vet att du finns så du behöver inte hålla på så j*vla mycket...


Nej men vad ska jag mer säga när jag ändå sitter här vid datorn och inne på bloggen..??

Nej de får nog räka med detta önskade jag hade lite bilder på datorn som jag kunde kasta upp nu men jag har f*n inga tyvärr så de får bli några gammal

Hare så bra så länge och var snälla mot varandra      

 

   

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards